Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Wie is de mol?

17-01-2013 11:56

Ooh ik dacht al haha. Vanavond valt iig janine af zoals al bekend is, dus we kenne ons goed focussen op de kandidaten:) Heb t denk ik 4x vanaf halverwege goed gehad. Inclusief de finale er maar 2x naast gezeten haha, laatste jaren eigenlijk altijd goed gezeten:)

17-01-2013 12:26

Ja inderdaad, Janine gaat afvallen, dat heb ik iig goed in de polls :p.

17-01-2013 12:30

wel jammer dat we dan geen executie hebben:(

17-01-2013 12:49

Je weet natuurlijk nooit wat ze verzinnen, wie weet doen ze er wel één extra uit. Dan is het leuke aan Wie is de Mol? je weet niks zeker.

17-01-2013 12:51

meh, t aantal afleveringen staat vast dus je weet dan dat er binnenkort 2x niemand uit gaat. Denk dat ze t gewoon bij 1 houden deze aflevering.

Overigens, de mol tweette: Aflevering 3: (j)(k)okers.

jokers maken het spel altijd leuk, extra strijd:)

17-01-2013 21:42

Het was weer vermakelijk, zeer sterk einde!

verdachten: pauline, tanja, kees

17-01-2013 22:16

Is Tim echt weg, of komt Tim weer terug. THAT is the question :p. Voorlopig hem maar even van mijn top 3 verwijderd. Ben uiterst benieuwd naar volgende week! Had wel opeens een ingeving. Ik heb van Daniel mijn hoofdverdachte gemaakt.

Verdachten week 1: Kees, Daniel, Joep
Verdachten week 2: Kees, Tim, Carolien
Verdachten week 3: Kees, Daniel, Tania

18-01-2013 10:30

Hij komt terug maar denk dat die daarna vrij snel weer zal afvallen:) Waarom is daniel je hoofdverdachte als ik vragen mag?:)

Verdachten week 1: Joep, Zarayda, en Kee
Verdachten week 2: zarayda paulien en tim;
Verdachten week 3: pauline, tanja, kees

18-01-2013 16:43

Geen idee, ik was wat tips voor bij wie is de mol aan het doorlezen en toen opeens had ik het gevoel dat het Daniel zou zijn om die redenen. Kan het niet supergoed onderbouwen, maar denk dat hij het wel zou kunnen zijn.

Sowieso degenen waarbij het overduidelijk opvalt dat ze mollen (zoals Ewout) en degenen die overduidelijk niet de mol zijn, die gaan er over het algemeen uit. Daar zit Daniel voor mij in elk geval nog niet bij.

21-01-2013 22:54

Wat voor tips?:) Ben er wel benieuwd naar haha.

24-01-2013 08:40

Beetje laat antwoord, maar ik zal vanavond nog even kijken of ik die tips hier kan plaatsen ;-)

24-01-2013 10:07

Moet helaas werken vanavond tot half 2 -_- Vrijdag school, dus pas vrijdagavond een optie tot het bekijken van de aflevering:(

24-01-2013 21:55

werken tot half 2 en de volgende dag school, jakkes.

Hier komen de tips:
1. Kies niet meteen een mol
Blijf letten op alle kandidatne, snel iemand kiezen leidt tot tunnelvisie

2. Follow the money
Houd in een schema bij hoeveel geld er tijdens de opdrachten voor de pot wordt binnengehaald.

3. De mol is in balans
De mol is evenwichtig en niet zenuwachtig bij de eliminaties. Iemand die soms schreeuwt maar soms ook stil is. Kortom, die in balans is.

4. De held is de mol
De mol levert op het eerste gezicht goede prestaties en lijkt fanatiek. De mol wil graag 'onmols' overkomen. Uiteindelijk pakken de prestaties vaak toch negatief uit.

5. De mol volgt andere molacties
Als een deelnemer aan het mollen is, is de kans groot dat de echte Mol ook aansluit. Dat is een makkelijke manier om het spel te saboteren zonder dat de mol opvalt als Mol.

6. Volg je intuïtie
Uiteindelijk is je intuïtie het belangrijkst!

28-01-2013 23:29

alas, zarayda of kees of paulien is de mol. Zarayda heeft de grootste neiging voor mij nu om de mol te zijn.

04-02-2013 09:19

nou?:)

04-02-2013 10:04

Ik vind het lastig hoor... Ik blijf bij Kees en Daniel, en misschien nog Zarayda op de 3e plek

04-02-2013 10:12

vond je paulien niet verdacht dan?

04-02-2013 11:00

ach ik twijfel over iedereen wel :p. Blijft lastig haha. Maar Kees heeft weinig geld ingebracht tot nu toe en valt niet erg op. De meeste mollen hadden dat tot nu toe. Daniel heeft wel veel geld ingebracht en lijkt een enthousiaste kandidaat, maar dat geld kan er zo in een aflevering weer keihard uitgespeeld worden :p. Lastig, lastig :p.

08-02-2013 19:04

En wat denk je er nu van? Vind het zelf steeds moeilijker worden :p. Blijf toch op Daniel en Kees, maar denk nu dat die 3 meiden het ook best kunnen zijn... Wordt steeds lastiger! En dat met die molvragen heeft mij in de uitzending totaal niet geholpen haha

09-02-2013 20:36

Leuk dit topic!
Mijn verdenking ligt nu denk ik op Kees of Carolien... Al heb ik heel veel twijfels op dit moment hoor, Tania stond namelijk ook best hoog op mijn lijstje dus het was nogal een verrassing dat die er opeens uit lag afgelopen donderdag voor mij.

11-02-2013 14:48

ik had eigenlijk gedacht dat zarayda eruit zou gaan, alleen mocht het niet zo zijn. Ik blijf bij paulien als mol, gevolgd door zarayda en kees.

11-02-2013 15:20

ik had iig wel goed gedacht dat Tania eruit ging :p. Zat er al een tijdje op te wachten zelfs :p

11-02-2013 19:26

Ik denk ook steeds dat Zarayda er uit gaat maar die houdt toch vol... Ik vind haar absoluut geen mol maar alleen dat maakt haar al verdacht!

14-02-2013 21:27

Ik zit nog altijd op Carolien of Kees... Mijn moeder zat op Daniel dus die had in ieder geval het fout ;)...
De Moltalk achteraf is dit keer trouwens ook wel leuk met al die kandidaten er achter. Om hun reacties te zien op sommige dingen die gezegd worden.

14-02-2013 22:15

Ik moet moltalk nog steeds een keer zien. Kees blijft ook mijn mol. Maar vind het steeds moeilijker te vinden. Iedereen is wel op een manier verdacht...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.