Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Celblok H seizoen4

04-03-2017 13:22

Hallo iedereen, ik woon in België en vroeger bekeek ik de serie Celblok H via demolition, nu kan ik deze serie niet meer bekijken dit jaar. Heb de eerste 3 afleveringen kunnen bekijken maar nu gaat het niet meer via deze site, ook vie de site SBS6 uitzending gemist etc ook niet. Kan er iemand me helpen? Groetjes

04-03-2017 20:52

Geen idee, maar ik zie alle seizoenen van Celblok H on SBS6 gemist nog steeds; http://www.kijk.nl/sbs6/celblokh?gclid=CjwKEAiA6OnFBRDcgt7YmPKI33ESJACJoTJYBqDO1rakzslrMdDRzTdqBWG6RwpCWdA9HPQOVhTMqBoCc0vw_wcB

Als je het niet kan bekijken, is er altijd nog een optie om Hola.org te installeren zodat je een site via een ip van een ander land kan benaderen.

04-03-2017 22:01

Heb Hola geïnstalleerd en het werkt ook niet :-(
Heb de link gekopieerd en dan terug willen bekijken en het werkt ook niet via hola of ik doe iets verkeerd, had nog nooit van hola gehoord. Gr

05-03-2017 13:44

Het zal wel ergens beschikbaar zijn op illegale websites, anders wordt het bestellen via bol.com denk ik dan (leveren zowel in NL als in Belgie)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.