Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

android app

29-10-2016 23:20

hoi weet iemand waarom ik niet in de app kan inloggen op mijn telefoon via facebook wil niet en om te registreren niet krijg foutmelding object object alert

gr roy

31-10-2016 09:33

Hoi Roy,

Dit is bekend en zijn bezig met update. Het is wel mogelijk om in te loggen via je gebruikersnaam en wachtwoord. Mocht je aangemeld zijn via Facebook dan is het mogelijk om via deze link een wachtwoord aan te maken (bovenaan de pagina).

Groet,
Jos

03-10-2017 23:32

Hallo, het valt mij op dat de app en de website niet synchroniseren, klopt dit?

Dus als ik afleveringen gekeken heb en dit afvink in de app geeft de website nog aan dat ik hem niet gezien heb, en andersom net zo!
Tevens met toevoegen van series.

04-10-2017 09:40

Als je afleveringen afvinkt in de app, en je herlaad de website dan zal je zien dat de afleveringen wel zijn afgevinkt. Dit geld ook voor als je afleveringen afvinkt op de website, dan moet je even de nog te zien lijst herladen en het is bijgewerkt.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.