Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Hoe kan ik mijn serie ontvangen

02-10-2015 11:22

Hoi,

Kan ik streamen via Google Chrome ?

Grt,
Roger

02-10-2015 13:55

Helaas biedt MijnSerie nog geen afleveringen aan. Dit heeft onder andere te maken met de rechten die je daarvoor zou moeten hebben. Wel kun je heel veel andere dingen op onze site. Zo kun je elke aflevering die je hebt gezien afvinken, waardoor je nooit vergeet bij welke aflevering je bent gebleven. Je kunt op de hoogte blijven van het laatste nieuws en je ook per serie abonneren zodat je al het nieuws van die serie direct in je mailbox krijgt. Met dank aan onze vele vrijwillige recensenten bieden we een groot aanbod aan recensies aan. Natuurlijk kun je op de hoogte gehouden worden van wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden zijn van je favoriete series en nog veel meer!

09-04-2017 03:16

vraag: ik heb me net aangemeld, maar als ik de afleveringen niet kan kijken, wat heeft het dan voor nut dat ik hier aangemeld ben?

10-04-2017 08:18

Zie de reactie boven je eigen reactie ;-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.