Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Tekenfilmseries van vroeger

16-04-2014 21:16

Het zou leuk zijn als de volgende tekenfilmseries van vroeger toegevoegd zouden kunnen worden (ik ken alleen de Nederlandse namen van de series):

- Barbapapa
- De Bereboot (al lijkt me dat onmogelijk met zoveel afleveringen)
- David de Kabouter
- Doctor Snuggles
- DuckTales
- De Fabeltjeskrant (zie noot Bereboot)
- De Freggels (Fraggle Rock)
- House of Mouse
- The Jetsons
- Chip 'n' Dale Rescue Rangers
- Lucky Luke
- The New Adventures of Winnie the Pooh
- Maya de Bij (1975)
- Nathalie
- Niels Holgersson
- Pinokkio
- Remi: Alleen op de Wereld
- Scooby-Dooby Where Are You! (1969, 2 seizoenen)
- Suske en Wiske (1975, poppenserie)
- Suske en Wiske (1991, tekenfilmserie)
- Timon & Pumbaa
- Wickie de Viking

28-04-2014 00:00

Jammer dat het niet meer lukt om bovenstaande toe te voegen. Zijn denk ik te oud?

01-05-2014 18:58

Eh... hallo?

02-05-2014 16:10

Hey Rowi,

Sorry voor het uitblijven van een reactie. We gaan er nu mee aan de slag. We laten het je weten wanneer ze erin staan.

Prettig weekend!

Johannes

02-05-2014 22:16

Dank je wel, Johannes! Ergens snap ik het ook wel, hoor. Gaat natuurlijk best veel tijd in zitten en jullie krijgen verzoeken genoeg. Maar ben er wél blij mee!!

Ook fijn weekend!!

05-05-2014 13:09

Beste Rowi,

Fijn weekend gehad?

We zijn flink aan de slag geweest met de door jou aangegeven series. Jammer genoeg hebben we De Bereboot en Suske en Wiske niet kunnen toevoegen wegens gebrek aan informatie bij onze bron.

Veel plezier met de toegevoegde series!

Groetjes,

Johannes (en Birgit)

05-05-2014 16:49

Ha, die Johan (en Birgit)!!

Wow, wat geweldig zeg!! Had niet verwacht dat er toch nog zoveel toegevoegd zou kunnen worden!! Ontzettend bedankt!!

Ik durf het daarom bijna niet te vragen, maar... ik zag dat The New Adventures of Winnie the Pooh er ook nog niet bij staat. Is daar soms ook weinig tot geen info over of is deze over het hoofd gezien?

In het miniseries-topic heb ik tevens aangegeven dat ik de volgende namen nog mis:

- Anastasia: The Mystery of Anna
- Hollywood Wives
- De Kleine Waarheid

Is het mogelijk dat deze toegevoegd worden?

Nogmaals heel erg bedankt!! Ben er blij mee!!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.