Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

intresse??

18-03-2014 19:59

hallo allemaal.
is hier iemand die interesse heeft om Nederlandse ondertitels te maken (voor geld )

24-03-2014 11:29

Ik heb er zelf geen tijd voor maar kan je niet bijv. met Google translate een bestaand Engels ondertitelingsbestand vertalen naar de Nederlandse taal?
Het zal niet overal goed gaan maar denk dat je toch wel redelijk ver komt.

24-03-2014 11:43

Net eventjes getest maar er zijn bij de meeste wel correcties nodig omdat de opbouw van de zinnen iets anders zijn in het Engels.
Maar toch heb je, of iemand anders die dit voor je wil doen, een goed begin.

31-03-2014 10:59

Hoe kun je zoiets omzetten dan? Want kan je het dan met een bepaald programma openen om te wijzigen?

31-03-2014 12:19

Vertel Amanda.. ik heb hier wel interesse voor, maar dan moet ik wel weten hoe ik een .srt bestand kan openen.

31-03-2014 13:32

Ik dacht dat je .srt bestanden gewoon kan bewerken in Kladblok.
Of het daadwerkelijk werkt weet ik niet precies. Ik kan het helaas niet testen want zit nu op mijn werk :p

31-03-2014 17:33

Ik heb het getest en .srt bestanden kan je gewoon in Kladblok bewerken.
Let er wel op dat je al een bestaande ondertitelingsbestand gebruikt. Scheelt je een hoop tijd met de synchronisatie.

02-04-2014 11:36

mmmm... lijkt me best leuk om eens te proberen. Wel aan de hand van een bestaand bestand dan inderdaad, omdat dat hele synchronisatie proces me teveel tijd en energie kost :)

13-04-2014 13:01

hallo mensen..

ik weet zelf niet hoe het werkt ik ben blij dat ik films kan downloaden :p haha
het gaat om een serie Heartland vanaf seizoen 4 is het niet meer Nederlands ondertiteld.

daarom zoek ik iemand die dat kan maken.
( uiteraard stuur ik je zelf de series )

groetjes

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.