Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

nieuw

25-02-2014 13:06

hallo , ik ben nieuw op de site. mijn vraag is kan men die series bekijken. kan iemand mij uitleggen hoe het moet. ik begrijp niet goed hoe het werkt.
groetjes

25-02-2014 16:08

Hoi Coppy,

Welkom op MijnSerie! Het is niet mogelijk om afleveringen te bekijken, dit vanwege de licenties waar je over moet beschikken.

25-02-2014 17:43

ik begrijp er niets van.wat is dan de bedoeling van die site.wat kan men wel doen met Mijnserie?
wat betekenen die data's naast de series? waar worden die dan uitgezonden.
groetjes

25-02-2014 19:12

De site is bedoeld om informatie te geven over series. En je kunt afleveringen afvinken zodat je goed kan bij houden waar je bent met verschillende series. Dat laatste is heel erg handig en ook meteen de grootste reden dat ik op de site zit.

26-02-2014 15:33

krijg een mail met de melding dat Chicago fire 2de seizoen begint>; waar kan ik die afleveringen dan zien? waar moet ik dan afvinken.

31-01-2015 23:12

op uw home

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.