Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Suggestie

29-10-2023 09:11

is het net mogelijk als zoals bij IMBD een groen vinkje in de poster te verwerken zodat je in een slag kan zien of je die serie al hebt gezien/geprobeerd.. heb dr nu zoveel gezien dat ik soms vergeet dat ik ze heb gezien en dat pas zie als ik het profiel van de serie open.

ik zou het fijn vinden

Poll
Kijk vinkje
Ja, lijkt me handig
Nee, weet het zo ook wel
31-10-2023 10:57

Linda1969 - 29-10-2023 09:11
is het net mogelijk als zoals bij IMBD een groen vinkje in de poster te verwerken zodat je in een slag kan zien of je die serie al hebt gezien/geprobeerd.. heb dr nu zoveel gezien dat ik soms vergeet dat ik ze heb gezien en dat pas zie als ik het profiel van de serie open.

ik zou het fijn vinden

Je zou deze vraag het beste ook aan Jos ([email protected]) kunnen stellen, die kan antwoord geven of het technisch ook mogelijk is.

07-11-2023 12:54

Je bedoelt op de website bij series? Op dit moment is dat niet mogelijk, misschien in de toekomst wel. Het probleem is dat de pagina dan een stuk zwaarder wordt om in te laden. Omdat je bij elke serie moet gaan controleren of de gebruiker hem heeft gezien.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.