Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Series kijken

10-09-2019 02:46

Kan iemand me uitleggen hoe het het werkt? Om series te kunnen kijken Alvast bedankt

10-09-2019 08:23

TV aan en gaan met die banaan!
Maar in alle serieusheid mijnSerie biedt geen afleveringen van series aan zoals bijvoorbeeld Netflix of HBO. Daar is het platform niet voor ontwikkeld. Dit heeft onder andere te maken met de rechten die wij daarvoor zouden moeten hebben.

De mogelijkheden binnen MijnSerie zijn juist anders!
Zo heb je de mogelijkheid om elke aflevering die je hebt gezien af te vinken. Zo vergeet je nooit bij welke aflevering je bent gebleven. Daarnaast kun je op de hoogte gehouden worden van het laatste serienieuws in je mailbox. Maar nog beter… je kan jezelf ook abonneren op een serie zodat je al het laatste nieuws van dié favoriete serie direct in je mailbox krijgt! Natuurlijk kun je op de hoogte gehouden worden van wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden zijn van je favoriete series en nog veel meer!

Met dank aan de vele vrijwillige recensenten bieden ze een groot aanbod aan recensies aan.

01-12-2021 15:48

Hoi, ik heb net €3,95 betaald voor een maand, maar het lukt niet om series te kijken. Nu lees ik hierboven dat dit niet bedoeling is?? Waar betaal ik dan €4 voor???

01-12-2021 20:42

Quote
Margriet11 - 01-12-2021 15:48
Hoi, ik heb net €3,95 betaald voor een maand, maar het lukt niet om series te kijken. Nu lees ik hierboven dat dit niet bedoeling is?? Waar betaal ik dan €4 voor???


Lees hier meer over het premium account

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.