Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Amazon

16-08-2019 09:29

Zijn er hier mensen die een abonnement hebben bij Amazon Prime?

Zo ja, hoe bevalt deze dienst? En hebben ze inmiddels al chromecast ondersteuning?

En in het begin was nog niet alles NL ondertiteld. Is dat inmiddels beter?

Wil naast Netflix nog een 2e abo afsluiten en Disney+ gaat nog wel even duren voor ons en Amazon komt met steeds betere titels dus wil het misschien eens gaan proberen.

16-08-2019 10:54

Yep, wij hebben Amazon Prime. De dienst bevalt goed, al is het niet altijd even gebruiksvriendelijk als Netflix.

Het is zeker nog niet allemaal nederlands ondertitelt, maar dat geld vooral voor oudere content wat er op staat. Ik heb het idee dat het er wel steeds meer ondertitelt word.

16-08-2019 14:03

Ja, wij hebben ook Amazon Prime. Goed aanbod de laatste tijd inderdaad. Wat ik vooral vet vind (wat Netflix niet heeft) is dat je tijdens het kijken informatie kan lezen op je stream-device van wat je ziet en hoort. Dus de namen van de acteurs die nu in beeld zijn en de naam + artiest van de soundtracks die je hoort. Super handig! Nadeel is dat het wat trager is en dat je soms vooraf reclame krijgt. Niet overal NL subs vind ik niet erg, ik kijk liever met Engelse subs erbij.

16-08-2019 15:27

Hier hebben we ook Amazon, prima content maar idd is de gebruiksvriendelijkheid niet zoals Netflix. Maar dat is tot nu toe nog geen 1 streamingdienst. Als er geen NL-subs bijzitten kun je altijd Engelse subs krijgen. Ook wij vinden dat hier geen probleem.

16-08-2019 18:16

Bedankt allen voor jullie antwoord. Engelse sub vind ik op zich ook geen probleem, maar moet niet zo zijn dat 80% niet is ondertiteld. Ga het eens proberen.

17-08-2019 11:22

Kun je alleen via creditcard betalen? Ik kan via de app geen andere manier van betalen vinden.

19-08-2019 10:33

Volgens mij kan je het niet kopen via de app, want dan moeten ze geld afstaan aan apple / google. Via de website kan je volgens mij betalen via ideal of bankoverschrijving (vast ook credicard).

22-08-2019 18:31

Bedankt Lange. Heb het gevonden op de site en proefperiode is gestart :)

23-08-2019 08:13

Geniet ervan :-)

05-10-2019 15:00

Ik heb Amazon Prime een paar maanden geprobeerd vanaf mei dit jaar, eigenlijk voor de productkortingen en gratis verzending. De Serie en Film optie heb ik natuurlijk ook verkend, maar ik kon niks kijken. Kreeg constant de melding dat die series niet op mijn geolocatie beschikbaar zijn. Ook 2 verschillende VPN apps brachten geen uitkomst. Amazon herkent dat en gaf dat ook aan bij het proberen te kijken van de serie.
Dus naar mijn mening zonde van je het geld als je de Prime abbo daarvoor wilt gebruiken.

10-03-2020 01:07

Ik ben in het algemeen zeer tevreden over het aanbod op Amazon wat betreft series. Er komen steeds meer goede series bij, al dan niet van henzelf. Wat ik wel vreemd vind is dat ze vaak films toevoegen waar geen NL ondertiteling bijzit. En vaak ook geen Engelse ondertiteling. Zo is er recent een film bijgekomen met alleen Spaanse ondertiteling (titel ben ik even kwijt). En dat terwijl ze het toevoegen voor de Nederlandse abonnees. Dat mag wel flink veranderen, want dat slaat natuurlijk nergens op. Maar goed, ik heb Amazon vooral voor de series als Mr. Robot, The Man In the High Castle, The Boys, Carnival Row, Fear the Walking Dead, The Night Manager enz.

08-09-2020 14:04

Ik overweeg ook om een Prime abonnement te nemen, maar heb toch voor Starzplay gekozen. Die is €4,99 per maand en dus iets duurder dan Prime, maar alles is ondertiteld en de beeldkwaliteit wordt ondersteund door de Apple tv app, dus die is fenomenaal.

Reden waarom ik toch twijfel is deze: "Weet iemand of je 'Little fires everywhere' (Reese Witherspoon) met ondertiteling kan kijken op Prime Video?" Of is die niet op onze geolocatie beschikbaar in Nederland en België?

Groetjes!

08-09-2020 14:19

Little Fires Everywhere is inderdaad exclusief op Prime Video te zien met Nederlandse ondertiteling.

08-09-2020 14:47

Quote
DAVE2804 - 08-09-2020 14:19
Little Fires Everywhere is inderdaad exclusief op Prime Video te zien met Nederlandse ondertiteling.

Mmmh, dan ga ik toch een abonnement nemen :-)

08-09-2020 15:19

Veel plezier ermee.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.