Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Gezocht: De klop op de deur

20-06-2018 18:25

Ik zoek "De Klop op de Deur," TV serie uit 1970-71, naar het boek van Ina Boudier-Bakker

20-07-2018 08:39

Ik zie op marktplaats wel een singeltje te koop met daarop de muziek van de serie. Niet wat je zoekt, maar (naast het boek) misschien nog wel het enige wat te krijgen is van zo'n oude serie. in elk geval succes met je zoektocht...

20-07-2018 15:44

Nee, de muziek alleen voldoet niet, ik zou graag de serie op DVD zien

28-08-2018 15:00

Wat je zou kunnen proberen is naar de site van beeld en geluid gaan, en in het archief kijken. Grote kans dat het daar wel bij staat. Let er wel op dat als je het bestelt, je in de email altijd deze zin zet: dvd met tijdcode geen bezwaar. Op die manier heb je ook geen gedoe met rechten. Succes!

15-02-2021 13:53

Zeer oude serie... grote kans dat ze die gewoon niet meer hebben , omdat ze de tapes opnieuw gebruiken ... zo zijn veel Nederlandse series verloren gegaan...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.