Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Downloadverbod

10-04-2014 14:00

http://tweakers.net/nieuws/95335/kabinet-nederland-heeft-per-direct-downloadverbod.html

Wat nu, gewoon doorgaan zoals normaal? Ik ga echt geen jaar of 2 wachten tot ik nieuwe seizoenen kan kijken van al lopende series :p

10-04-2014 14:40

Dat las ik idd ook, Tom. Ik denk dat wij met z'n allen massaal door blijven downloaden. Ze zullen dan wel binnenkort de meeste torrentsites blokkeren. Desondanks heb je nog steeds alternatieven als streamen, projectfreetv, ch131, XBMC, Plex en meer. Net als jij ga ik ook niet jaren wachten totdat ik iets kan zien. Hoewel Netflix, Amazon en dergelijke ook steeds nieuwere content hebben, kijk maar naar de deals voor From Dusk till Dawn, The 100, Better Call Saul en Fargo van Netflix. Die afleveringen zijn een dag na de uitzending te zien.

16-04-2014 11:56

Als ik het goed begrijp gaan ze de downloaders niet vervolgen, maar richten ze hun pijlen op de verspreiders van o.a. torrent sites. Heb ik dat zo goed begrepen?
Ik ben iig nog niet gestopt met downloaden ;p

18-04-2014 15:49

Hier ook niet gestopt, usenet hoef je niets bij te uploaden dus ben geen deler (alleen via eigen ftp server misschien als ik niet thuis ben en iets wil kijken ;) )

24-04-2014 16:59

Hallo allemaal ik ben nieuw op deze site dus eventjes rond kijken, het klopt inderdaad dat ze de downloaders niet vervolgen maar de uploaders. Ook merk ik dat met usenet het aanbod ook minder is geworden...

20-09-2015 18:32

oplossing tegenwoordig is bijvoorbeeld ---
pizzanightbox
streambox
en vele anderen
lopend tussen de € 90,- t/m € 150,- afhankelijk van de kwaliteit welke ji=zelf wenst en de bandbreedte welke je gebruikt.

28-03-2016 11:52

Ik las dat Brein inmiddels ook het 2Lions Team heeft opgedoekt en dat zij een schikking hebben getroffen voor een flink bedrag. Alle content van het 2Lions Team is verwijderd.

18-04-2016 01:43

Ik woon ver weg van Nederland en vond het geweldig om series met Nederlandse ondertitel te downloaden. Mag nu niet meer van Brein. Hartelijk dank, stel betweters en gefeliciteerd dat je nu het braafste jongetje van de klas bent.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.