Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

in productie

08-08-2025 11:51

Ik heb het echt gehad met sommige mensen hier. Nu worden series met de tag 'in productie' verwijderd , terwijl ze wel degelijk een release datum hebben. Voor de rest wel altijd onderzoek doen om mij te kloten... Enn TMDB veranderd die tags niet graag als die nog niet begonnen zijn. Nu moet ik nog een dag langer wachten om deze terug toe te voegen! Kom op doe beter je best AUB

08-08-2025 14:59

Ik denk dat je er teveel waarde aan hecht man. Bespaar jezelf de stress om alles 100% op orde te hebben en gebruik de website gewoon lekker om bij te houden welke series je zelf aan het kijken bent.

08-08-2025 19:08

Jij bent degene he… Ik vind da gewoon ni fair die hebben meer dan genoeg informatie in tegenstelling tot sommige series die hierop staan..

08-08-2025 20:45

want ik heb ze allemaal veranderd van tag en ze worden gewoon teruggg gezet

08-08-2025 23:02

als ik er gelukkig van word wie tf ben jij dan om zo te doen ... ik hou me aan de regels , jullie niet dus wat is het probleem

09-08-2025 11:46

Het klopt idd wat je zegt, TMDb laat series/programma's in productie staan ondanks het feit dat er al een premièredatum bekend is. Ik heb de moderators uitleg hier over gegeven en gezegd dat ze daar extra op moeten letten. Ik hoop dat het in de toekomst niet meer zal gebeuren, maar iedereen kan een vergissing maken.
Helaas heeft MijnSerie.nl TMDb nog nodig om series/programma's te kunnen toevoegen en wij weten allemaal hoe ze daar zijn. Is niet jou schuld en ook niet van de moderators. We zullen allemaal geduld moeten hebben met TMDb.
Dus gaat het nog een keer niet goed, blijf vriendelijk en denk maar ze weten niet beter bij TMDb.

09-08-2025 11:51

Ja maar dit gebeurd altijd bij mij en niet bij iemand anders ofz

09-08-2025 12:00

Tamino - 09-08-2025 11:51
Ja maar dit gebeurd altijd bij mij en niet bij iemand anders ofz

Het gebeurd ook bij andere leden die series en programma's toevoegen.

11-08-2025 08:34

Ik weet niet wie je bent Tamino. Ik doe ook niks van series toevoegen of bewerken op de website. Dus ik heb ook geen idee waar je het over hebt. Ik zie alleen je naam de hele tijd in het forum met vragen om bewerkingen en ik heb gewoon het idee dat je er te zwaar aan tilt. Ik zeg dit vanuit een goed hart en niet om je te sarren o.i.d.

11-08-2025 14:17

ok

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.