Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Release van dvd's van series met Nederlandse ondertiteling

17-01-2023 06:36

Is er ergens te zien wanneer dvd's van series uitkomen met Nederlandse ondertiteling?
Ik heb Silent Witness op dvd t/m seizoen 23, maar seizoen 24 en 25 kan ik nergens vinden met Nederlandse ondertiteling. Die ondertiteling is voor mij persoonlijk niet noodzakelijk, anders had ik seizoen 24 en 25 al op dvd, maar de dvd's worden ook bekeken door mensen waar voor de Engelse taal toch wat lastiger is. Zelfde geldt eigenlijk voor Death in Paradise.
Of verschijnen deze pas op dvd met Nederlandse ondertiteling als BBCFirst klaar is met het continu herhalen?

17-01-2023 11:48

Quote
Willy63 - 17-01-2023 06:36
Is er ergens te zien wanneer dvd's van series uitkomen met Nederlandse ondertiteling?
Ik heb Silent Witness op dvd t/m seizoen 23, maar seizoen 24 en 25 kan ik nergens vinden met Nederlandse ondertiteling. Die ondertiteling is voor mij persoonlijk niet noodzakelijk, anders had ik seizoen 24 en 25 al op dvd, maar de dvd's worden ook bekeken door mensen waar voor de Engelse taal toch wat lastiger is. Zelfde geldt eigenlijk voor Death in Paradise.
Of verschijnen deze pas op dvd met Nederlandse ondertiteling als BBCFirst klaar is met het continu herhalen?


Helaas weten wij dat ook niet. Wat je wel kunt doen is op Bol.com kijken. reserveren, en deze pagina in de gaten houden.

17-01-2023 13:22

Dank u wel voor u antwoord.

17-01-2023 22:12

Er zijn meerdere sites met lijstjes van DVD en BluRay die uitkomen.
Zoek in Google op "dvd releases 2023 nederland" en je komt er een aantal tegen.

Ook is het zo dat DVD's soms niet in Nederland uitkomen, maar wel in andere landen en dan toch ook Nederlandse ondertiteling hebben. Zo heb ik ooit de TV serie Spartacus op amazon Spanje gekocht als Spaanse DVD, maar die had wel NL ondertitels.
Vaak is het ook gewoon een kwestie van goed zoeken.

18-01-2023 09:22

BlackBiker, dank je wel voor de tips. Ik ga dit proberen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.