Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Vals beschuldigd

11-01-2021 13:36

Ik had er echt plezier in om de series en documentaires die ik volg aan te vullen, te vertalen en zo meer. Maar TMDB heeft mijn account opgezegd omdat ik meerdere accounts aangemaakt zou hebben. Protesteren had geen zin, er wordt domweg niet gereageerd. Ze hebben me ook geen bewijzen geleverd voor hun bewering. Het heeft mijn plezier behoorlijk vergald en ik heb er geen zin meer in. Jammer.

Er moet me trouwens nog iets van het hart. Ik volg voornamelijk documentaires. Die worden echter niet of nauwelijks goed bijgehouden door Trakt of TMDB. Ik weet dat TVDB nu geld vraagt, dus die optie is gesloten. Maar zij zijn wel de enige die de documentaires goed bijhouden. Ik ben ook niet van plan om te gaan betalen voor TVDB, maar ik kan nog altijd wel de informatie over de documentaires bereiken en op die manier blijf ik tenminste goed op de hoogte van alle episodes. Het enige wat het me kost is van tijd tot tijd even alle documentaires langs te lopen om te zien of er nieuwe episodes zijn, of nieuwe seizoenen.

11-01-2021 14:24

Quote
Neryn - 11-01-2021 13:36
Ik had er echt plezier in om de series en documentaires die ik volg aan te vullen, te vertalen en zo meer. Maar TMDB heeft mijn account opgezegd omdat ik meerdere accounts aangemaakt zou hebben. Protesteren had geen zin, er wordt domweg niet gereageerd. Ze hebben me ook geen bewijzen geleverd voor hun bewering. Het heeft mijn plezier behoorlijk vergald en ik heb er geen zin meer in. Jammer.

Er moet me trouwens nog iets van het hart. Ik volg voornamelijk documentaires. Die worden echter niet of nauwelijks goed bijgehouden door Trakt of TMDB. Ik weet dat TVDB nu geld vraagt, dus die optie is gesloten. Maar zij zijn wel de enige die de documentaires goed bijhouden. Ik ben ook niet van plan om te gaan betalen voor TVDB, maar ik kan nog altijd wel de informatie over de documentaires bereiken en op die manier blijf ik tenminste goed op de hoogte van alle episodes. Het enige wat het me kost is van tijd tot tijd even alle documentaires langs te lopen om te zien of er nieuwe episodes zijn, of nieuwe seizoenen.


Dat is vervelend om te horen, maar helaas maken wij het beleid niet op Moviedb, wij halen er alleen series en programma's vandaan. Wellicht kun je iemand in je familie- of vriendenkring vragen om een account aan te maken en jou de inloggegevens geven. Ik heb ooit een dergelijk akkefietje gehad met TVDB en dat werkte toen prima. Na een paar maanden kon ik mij gewoon weer inschrijven op TVDb. Het zou uiteraard niet de bedoeling moeten zijn om het zo te doen, maar soms breekt nood wetten.

13-01-2021 09:17

Vervelend om te horen idd, maar op trakt zullen de documentaires net zo goed worden bijgehouden aangezien zij de data van thetvdb halen. Dit zal in de toekomst wel veranderen maar daar halen ze nu wel data vandaan.

De suggestie die Mandy geeft kan je prima gebruiken. Dus ander e-mailadres en ip-adres en dan komen ze er niet snel achter.

15-01-2021 11:57

Ik heb al geprobeerd via VPN om toegang te krijgen - dan heb je toch een ander IP-adres? - maar dat lukt dus ook niet. Zelfs met een link, die ik nog ergens vond, is het me niet gelukt toegang te krijgen.

Familie heb ik helaas niet meer; vrienden en kennissen ook niet - ik ben pas voor de zoveelste keer verhuisd. En nu met die lockdown gaat dat voorlopig ook niet lukken. Dus het is even afwachten totdat de stad weer opengaat.

Maar ik hou die optie zeker in gedachten. Bedankt.

15-01-2021 12:03

PS

Ik heb het zojuist geprobeerd met InPrivate en toen lukte het wel. Tot 2 keer toe zelfs.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.