Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

verkregen en gekeken optie

01-09-2018 21:27

hallo

ik kan hier wel de gekeken knop vinden maar kan nergens de verkregen knop vinden vind dit erg jammer
omdat ik niet alles meteen kijk en graag wil bijhouden welke ik al heb verkregen zodat ik dat niet nog hoef na te zoeken,
of is dit met een reden weg gebleven ???
ik hoop dat iemand het antwoord weet

02-09-2018 22:20

Wat bedoel je precies met verkregen?

03-09-2018 09:18

Deze knop zit (nog) niet op de site. Omdat er nogal veel op de todo lijst staat, kan je niet vertellen wanneer dit ingebouwd gaat worden.

13-10-2018 00:09

Quote
Joost_01 - 02-09-2018 22:20
Wat bedoel je precies met verkregen?


wat ik precies ermee bedoel is dat als je iets heb verkregen je het al binnen heb maar nog niet heb gekeken en zodra je het dan heb gekeken kan je de gekeken aanvinken. is voor mij handig zodat ik niet alles dubbel binnen haal of vergeet binnen te halen

13-10-2018 11:30

Dus je wil dat er een optie komt waarmee je kan bijhouden wat je nog moet downloaden? Je zegt het ook alsof er altijd op dit soort websites standaard een wel of niet al "verkregen" knop zit....

14-11-2018 09:16

ooh nee zo bedoel ik het niet maar zou het heel erg fijn vinden als het er zou zijn dan kan ik alles gewoon hier op 1 website doen en hoef er niet meerdere te gebruiken omdat ik deze wel heel erg mooi vind.

maar als het niet mogelijk is en of kan dan hou ik er gewoon die andere er ook bij zoals ik het nu doe

bedoelde er niks negatief's mee

15-11-2018 09:34

Die optie gaat er hier niet komen, het is geen bierdopje, bestaat dat nog?, of seriesfeed. Hier kun je afvinken wat je gezien hebt en niet wat je al hebt gedownload en later gaat kijken, want dat bedoel je gewoon met "al binnen heb". Bovendien hebben de door mij genoemde site die optie ook niet officieel, maar werkt dat via een script gemaakt door gebruikers van die sites.

20-11-2018 09:38

Wat je het beste kunt doen, elixer, is een serie toevoegen aan je lijst. Je zoekt de serie op en klikt op volgen, vervolgens vink je geen afleveringen af. Je hebt de serie nu met 0 gekeken afleveringen in je lijst staan.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.