Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie kijker van de maand

07-07-2018 07:51

Beste Serie kijkers,
Wat mij opvalt is dat de top serie kijkers in één maand aan uren wegkijken, waar je normaal op deze planeet 7 maanden voor nodig hebt. Deze top kijkers geven duizenden uren aan per maand, zeer bijzonder! Ik kan doen wat ik wil zelfs als ik niet slaap kom ik maximaal aan ongeveer 720 tot 744 uur per maand.
(kijken naar 10 schermen tegelijk zou dan de verklaring zijn).
groet Thijs

07-07-2018 10:50

Hoi Thijs,
Ik kan me voorstellen dat als je er even voor gaat zitten om alle series die je ooit gezien hebt aan je profiel toe te voegen dat je aan duizenden uren komt. Ik heb dit zelf in het verleden ook gedaan om mijn profiel zo compleet mogelijk te hebben en om te voorkomen dat je suggesties krijgt voor series die je al gezien hebt. Ik denk dat die top seriekijkers iedere maand weer andere gebruikers zijn en bovendien zijn het grotendeels niet-premiumleden en die zien die ranglijst niet; ze zijn dus niet op jacht naar een plek in die ranglijst.
Aan de andere kant zie ik ook wel eens gebruikers niet bestaande afleveringen afvinken. Die afleveringen worden dan later wel weer verwijderd, maar toch. Sommigen doen maar wat, en dat moeten ze lekker zelf weten.
Wel zou het handig zijn als je series aan je profiel toevoegt die je een tijdje geleden al helemaal gezien hebt dat het mogelijk zou zijn om dat aan te geven. Dat bv de kijkdatum wordt gezet op datum aanmaken Mijnserie-account. Ik weet dat het nu mogelijk is om op afleveringsniveau de datum aan te passen maar met duizenden uren kijktijd is dat veel werk.

07-07-2018 11:36

hi Arjensky,
dit is duidelijk, is te begrijpen, het voorstel van jou op kijkdatum aanmaken zou dan wel veel objectiever zijn goed voorstel,
groet Thijs

23-08-2018 23:55

zo'n optie zou ik ook handig vinden. Ik heb ook veel series op watched gezet toen ik net mijn profiel had aangemaakt en daardoor heb ik mijn 1e jaar heel wat kijkuurtjes, terwijl ik de meeste 100 jaar geleden gezien heb. Een optie om aan te geven dat je een serie voor je mijnserie tijd hebt gezien zal idd relax zijn :)

28-08-2018 11:15

Het is nu alleen mogelijk om per afleveringen aan te geven wanneer je het hebt gezien. Het is (nog) niet mogelijk om een hele serie een datum te geven wanneer je het hebt gezien. Ik staat op de todo lijst echter is deze nogal groot en kan je dus niet vertellen wanneer ik het in kan bouwen.

31-08-2018 09:14

en dat je bij series kan aangeven als je ze voor een 2e x, 3e x, etc etc gaat kijken :) Maar rustig aan hoor.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.