Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Wat doen jullie als een serie halverwege stopt ?

25-01-2017 23:58

Hoi mede- MijnSeriegebruikers,

Laatst is plotseling Madam Secretary gestopt bij SBS9 met nog maar zeven afleveringen van seizoen 1 te gaan.
Dan zit je elke week te wachten tot het komt en dan besluiten ze er plotseling mee te stoppen.
Ik was gefrustreerd, had seizoen 2 al opgenomen bij Belgie Een, dus ik met SBS9 FB-en.
Ze konden nog niet zeggen wanneer het zou terugkeren op de buis.
Ik merk dat de laatste tijd Net5 en SBS9 heel veel lopen te schuiven met de programmering, wat best irritant is als je een fanatieke serie addict bent.

Mijn vraag; wat doen jullie? Ik vind het ook zonde om weer de DVD te bestellen die je maar 1 x ziet.


Mvg SJ

26-01-2017 09:27

Hallo SJ,

Ik heb je net een PB gestuurd.

Hoop dat je wat aan de info hebt.

Met vriendelijke groet

Mandy

27-01-2017 20:30

Dat is voor mij de grootste reden om geen buitenlandse series te volgen via de commerciƫle zenders. Die stoppen om de haverklap halverwege een seizoen. Om maanden later weer opnieuw te beginnen en doen dan alsof het nieuwe afleveringen zijn.

Moet ook altijd lachen als Veronica of zo weer met een serie komt die in de VS allang is gecanceld en dan tijdens de promo doodleuk melden dat het de nieuwste kijkcijferhit in de VS is.

02-02-2017 23:57

Daarom kijken wij geen series meer via de TV en hebben we een mediaspeler van HiMedia aangeschaft zodat we de series gewoon af kunnen kijken en ook wanneer wij dat willen.

31-03-2017 12:22

dan stuur ik een hele boze tweet naar Veronica #koploper

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.