Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Wat was volgens jullie de beste miniserie van 2016?

30-10-2016 17:52

Hoi lieve seriekijkers,

De tweede categorie die ik voor mijn rekening ga nemen in de verkiezing van serie van het jaar is Beste Miniserie. Wederom hoor ik graag of jullie nog suggesties hebben. Op dit moment staat dit in mijn inventaris:

- 11.22.63
- The Night Of
- American Crime Story
- The Night Manager
- American Crime
- One Of Us
- Thirteen
- War And Peace

30-10-2016 21:43

Van dit rijtje The Night Of. Met afstand de beste miniserie dit jaar.

31-10-2016 09:13

Ik mis eigenlijk twee belangrijke mini-series Quarry en Goliath. En misschien wel The Missing en The Fall.

31-10-2016 11:47

The Missing en The Fall hebben meerdere seizoenen. Dan is het geen miniserie.

31-10-2016 11:51

Nee, natuurlijk, suf van me.

31-10-2016 13:20

"Goliath" mag er van mij zeker bij want ik verwacht jammer genoeg niet dat er nog een vervolg op komt.
"Quarry" daarentegen zal volgens mij wel een vervolg krijgen aangezien de serie is gebaseerd op de boeken van Max Allan Collins die inmiddels ook al uit 13 delen bestaan.

31-10-2016 13:38

De vraag is of Quarry vernieuwd gaat worden, boeken of niet. De serie is nog steeds niet vernieuwd en Cinemax houdt nog steeds de kaken stijf op elkaar.

31-10-2016 15:50

The Missing is een anthologieserie, dus in principe kan die er ook wel bij (als American Crime Story en American Crime erop kunnen, kan The Missing ook). Goliath en Quarry zal ik ook op het lijstje zetten, maar daarvan wacht ik nog even af of er nieuws is over een eventuele vernieuwing.

31-10-2016 15:51

Is American Crime Story dan wel een miniserie? Er is al een 2e en 3e seizoen van aangekondigd. Wel steeds met een ander verhaal en waarschijnlijk andere cast, maar toch.

Zelfde vraag kun je stellen over American Crime.

05-11-2016 07:13

Hessel, misschien kan je het dan beter beste gelimiteerde serie noemen. Zo wordt het ook aan de overkant van de oceaan genoemd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de genomineerden in die categorie bij de Emmy's dit jaar, zie je zowel anthologieseries als miniseries staan. Denk dat Beste Gelimiteerde Serie dan beter de lading dekt. Quarry en Goliath zou ik er dan absoluut niet bij doen, want beide series zijn in principe niet aangekondigd als miniseries, anthologieseries of gelimiteerde series. Beide series zouden tevens ook nog gewoon vernieuwt kunnen worden. Ik dm je wel voor meer series.

05-11-2016 14:35

Voor ons zeker The Night Of!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.