Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

error 404/suits SPOILER ALERT

16-07-2016 16:25

Hoi peeps!

Ik weet dat deze site vooral over series gaat, maar een groot deel daarvan is toch streamen. En ik faal daar een beetje mee als het gaat om voetbal. Voorheen keek ik via http://www.voetballivestream.tv/eredivisie, maar deze werkt niet zo goed. Heeft iemand een andere goede stream?

Dat was het 1e deel, het 2e is. Suits heeft zichzelf weer hervat.

SPOILER ALERT

Hoe vonden jullie de nieuwe episode? Ik vond hem echt leuk eerlijk gezegd, vooral hoe mike zich in de prison voelde!!

19-07-2016 09:20

Ik heb Fox, dus kijk daar gewoon de wedstrijden op. Weet niet hoe het streamen zit. Over Suits, ben benieuwd hoe ze dit seizoen gaan doen. Ik vond het wel weer leuk en is een keer niet hetzelfde. Maar wel beetje simpel hoe het ging in de gevangenis. Hij heeft een fotografisch geheugen en dan dit.. tjah. Beetje simpel als je kijkt hoe snel het ging.

26-07-2016 11:16

Hallo Soufskovic. Als je een beetje handig bent, en dat zou toch moeten in onze tegenwoordige Google society, kun je wletterlijk alles heel makkelijk streamen. Zelf streeam ik veel tennis, maar bijna ewlke voetbalwedstrijd valt te streamen.
Kijk eens op: your text here of ophttps://www.voetballiveuitslagen.com/eredivisie
Die links zouden het gewoon moeten doen. Veel plezier

26-07-2016 11:54

Wij hebben tegenwoordig de TVBox Pro. Alles kun je daarop kijken, ideaal dus en nooit meer iets te hoeven downloaden en straks alle wedstrijden uit de eredivisie live kunnen kijken.

Downloaden is verboden maar streamen niet, vandaar dat de TVBox pro legaal is en met slechts 1 x een bedrag van 120 euro ben je klaar, geen abo meer nodig.

02-08-2016 18:06

Wij hebben een Q10 Pro mediaspeler daarmee kun je alles kijken!

24-08-2017 15:27

Helaas is het sindskort wel verboden en zijn er al veel bedrijven gestopt met het verkopen van de box :(

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.