Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Site voor bijhouden van films die je al gezien heb!?!

03-09-2012 11:42

Weet iemand een goede site om bij te houden welke films je al heb gezien heb?

Als ik deze vraag hier niet mag posten dan mag je hem gewoon verwijderen hoor!

8-)

03-09-2012 12:02

Ik houd het zelf een beetje bij door op Film1 en IMDB de films die ik gezien heb te beoordelen met sterren/cijfers. Die komen dan namelijk automatisch in een lijst met rated movies en zo kun je zien welke je dus hebt gezien en ook nog wat je er van vond. Ben verder nog niet echt een handige site zoals MijnSerie tegengekomen voor films.

03-09-2012 18:02

Bedankt voor je reactie jessy90700..

Ik ben zelf dus ook niet echt zo een super site tegen gekomen als deze zodat ik alles makkelijk kon bij houden.
De enige die ik heb gevonden waar je wel alles bij kon houden was: www.gezien.net.

Maar vind deze site niet echt overzichtelijk en lekker mee te werken.

03-09-2012 19:20

Ik heb ook maar even een accountje aangemaakt. Ben het er idd wel mee eens dat het niet enorm overzichtelijk en lekker mee werken is. Denk dat een account op de Film1 site minstens net zo handig werkt en ook overzichtelijker is qua film aanbod. Op zowel Film1 als IMDB kun je ook een watchlist aanmaken met films die je nog wilt zien. En bij rated movies staan dan de film die je dus een cijfer hebt gegeven en waarvan je dus meteen kunt zien dat je die film al hebt gezien.

03-09-2012 20:52

Ik zie een gat in de markt Jos ;)

03-09-2012 21:49

Haha precies wat ik dacht Dennis, maar denk dat Jos het al druk genoeg heeft met alleen MijnSerie :p.

04-09-2012 10:42

Ik ben natuurlijk ooit begonnen met nuopdvd.com Hier stonden zowel series als films op. Het nadeel om een site te maken voor alleen films is dat de concurrentie erg groot is en je kijkt een film maar 1x. Als je de film hebt gezien ga je er geen informatie meer voor opzoeken. Dit zal je vaak alleen voortijd doen. Met series is dit een heel ander verhaal.

Dus nee ik ga geen site opzetten voor het bijhouden van films ;) Ik zou gewoon imdb gebruiken om het bij te houden. IMDB is toch de grootste op gebied van films.

06-12-2012 22:13

Ik zit sinds kort op moviemeter en dat bevalt me erg goed, je kan je eigen mappen bijhouden/aanmaken. Ik heb een map met wil ik nog zien en heb ik al in huis maar moet ik nog zien, een personlijke top 100, flop top etc. Het laat ook zien welke films er op TV zijn, nu en verwacht in de bios, wanneer je iets kan huren, wanneer er iets uitkomt op DVD, en je kan meningen geven en sterren, er staan links naar ImdB etc etc.
:)

02-01-2013 23:43

Ik heb een excel-bestandje met daarin alle films die ik heb gezien (tevens allerlei informatie over series)

Een aanrader...

03-01-2013 16:14

www.whatiwatch.net , erg goede site!

15-01-2013 10:53

Geen site, maar wel een App "TodoMovies".

15-01-2013 20:39

@dankoadamczyk: dat is zeker niet een app voor adroid, of wel? Kan hem namelijk niet vinden.

20-01-2013 18:24

ik heb gehoord dat de site gezien.net bezig is met een nieuwe opzet. dat zou een stuk overzichtelijker moeten worden. ik ben erg benieuwd!
voor serie's vind ik dit wel echt de ideale site!

04-02-2013 16:46

imdb.. een watchlist en een gezien list.

14-05-2013 11:21

ik hou heel mijn collectie hier bij.

22-05-2013 12:32

ik hou mijn agenda qua films bij op 1channel.ch hier kan ik klikken op wat ik in mijn nog kijken lijst en gekeken lijst kan zetten (met series werkt dit helaas niet omdat hij dan het hele seizoen of eigenlijk de gehele serie als watched noteert) voorderest werk ik het liefst met sidereel.com en IMDB

19-12-2022 16:07

Ik zoek dit ook al een tijdje en zag deze reacties.
Ondertussen heb ik deze app gevonden (op iphone, weet niet of dit op android werkt):
https://apps.apple.com/be/app/todomovies/id792499896?l=nl

19-12-2022 16:37

https://www.moviemeter.nl/

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.