Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Series kijken: hoe zat het ook alweer?

18-10-2015 11:05

Hallo allemaal!

Sinds enige jaren is het aantal series dat ik kijk/volg flink gestegen. Ik ben dan ook aan het experimenteren geweest wat ik het prettigst vind kijken.

Verschillende series door elkaar (elke week de nieuwste aflevering bekijken) of juist wachten totdat er weer een volledig seizoen is van een bepaalde serie en op die manier seizoen na seizoen van verschillende series kijken.

De eerste methode zorgde ervoor dat ik moeite had om 'in' bepaalde series te komen. De tweede methode beviel me beter, maar zorgde er wel voor dat ik bijvoorbeeld bij seizoen 3 van een bepaalde serie voor een deel was kwijtgeraakt wat er in seizoen 1 en 2 gebeurd was.

Hoe kijken jullie je series en herkennen jullie dit?

22-10-2015 16:11

Ik moet je zeggen dat ik niet één manier heb. Het verschilt per serie. Zo kan ik echt niet wachten om Fargo op te sparen voor een heel seizoen, wat smul ik daarvan. Zelfde geldt nu voor mijn guilty pleasure Grey's Anatomy. Of Game of Thrones. De drang om de volgende aflevering te kijken is dan veels te groot. Achteraf voel je dan echter weer spijt, omdat je meer en meer wilt.

Maar als je alles opspaart dan ben je weer dagen van de wereld, omdat de serie je compleet in je macht heeft. Dus wat nou beter is? Misschien toch het aantal uren verdelen per week :p.

09-11-2015 14:53

Ik kijk alles door elkaar. Vaak wacht ik tot er enkele afleveringen van een seizoen uitgezonden zijn, zodat ik die achter elkaar door kan kijken. Dan hoef ik niet te wachten op een volledig volgend seizoen, namelijk (tenzij ik compleet bij ben met alles). Verder kijk ik eigenlijk gewoon waar ik op een bepaald moment zin in heb.

28-03-2018 15:40

ik kijk alles door elkaar maar ik kies steeds een serie uit die ik tussendoor vanaf het begin kijk en als er nieuwe afleveringen komen van serie's kijk ik die tussendoor en dan ga ik weer verder met de serie die ik al aan het kijken was

29-03-2018 00:27

Quote
elixer - 28-03-2018 15:40
ik kijk alles door elkaar maar ik kies steeds een serie uit die ik tussendoor vanaf het begin kijk en als er nieuwe afleveringen komen van serie's kijk ik die tussendoor en dan ga ik weer verder met de serie die ik al aan het kijken was


Ja dat doe ik ook. Ik probeer met mijn lopende series bij te zijn tot de meest recente aflevering en tussendoor kijk ik een wat oudere serie waar ik al meerdere seizoenen van klaar heb liggen. Als ik elke serie seizoenen lang ga opsparen wordt het teveel haha. Plus, met sommige series (Game of Thrones) heb ik geen geduld om te w8en tot het hele seizoen uitgezonden is :p

29-03-2018 19:42

Er zijn een aantal anime die ik wekelijks kijk, maar over het algemeen wacht ik tot een serie helemaal compleet is voordat ik ga kijken. Ik geniet er veel meer van en zit veel beter in het verhaal als ik dat zo doe. Ik vind wachten op een nieuw aflevering/seizoen echt verschrikkelijk. Game of Thrones kijk ik toevallig per seizoen, omdat ik bij een vriend de eerste 2 afleveringen gezien had en dus ook meteen verder wilde kijken. Nu ook spijt van:D Ik ga voor het laatste seizoen dan ook weer bij het begin beginnen.

30-12-2019 15:00

Ik heb een serie toegevoegd om te kijken, maar ik weet niet hoe ik hem aan het draaien moet krijgen. De film/ serie start niet. Ik zie alleen de mogelijkheid van de trailer.
Hoe werkt het?

30-12-2019 19:35

Quote
Jckrmckb - 30-12-2019 15:00
Ik heb een serie toegevoegd om te kijken, maar ik weet niet hoe ik hem aan het draaien moet krijgen. De film/ serie start niet. Ik zie alleen de mogelijkheid van de trailer.
Hoe werkt het?


MijnSerie biedt geen afleveringen van series aan zoals bijvoorbeeld Netflix of HBO. Daar is het platform niet voor ontwikkeld. Dit heeft onder andere te maken met de rechten die wij daarvoor zouden moeten hebben.

De mogelijkheden binnen MijnSerie zijn juist anders!
Zo heb je de mogelijkheid om elke aflevering die je hebt gezien af te vinken. Zo vergeet je nooit bij welke aflevering je bent gebleven. Daarnaast kun je op de hoogte gehouden worden van het laatste serienieuws in je mailbox. Maar nog beter… je kan jezelf ook abonneren op een serie zodat je al het laatste nieuws van dié favoriete serie direct in je mailbox krijgt! Natuurlijk kun je op de hoogte gehouden worden van wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden zijn van je favoriete series en nog veel meer!

Met dank aan onze vele vrijwillige recensenten bieden we een groot aanbod aan recensies aan.

30-03-2020 19:06

Gerda
Ik heb een serie toegevoegd om te kijken, maar ik weet niet hoe ik hem aan het draaien moet krijgen. De film/ serie start niet. Ik zie alleen de mogelijkheid van de trailer.
Hoe werkt het?

Dit is al eerder gevraagd maar nooit beantwoord.
Nu dan iemand??

30-03-2020 19:19

Quote
Gafwvb - 30-03-2020 19:06
Gerda
Ik heb een serie toegevoegd om te kijken, maar ik weet niet hoe ik hem aan het draaien moet krijgen. De film/ serie start niet. Ik zie alleen de mogelijkheid van de trailer.
Hoe werkt het?

Dit is al eerder gevraagd maar nooit beantwoord.
Nu dan iemand??


Dat is zeker wel beantwoord, en ik beantwoord het met exact hetzelfde antwoord.

MijnSerie biedt geen afleveringen van series aan zoals bijvoorbeeld Netflix of HBO. Daar is het platform niet voor ontwikkeld. Dit heeft onder andere te maken met de rechten die wij daarvoor zouden moeten hebben.

De mogelijkheden binnen MijnSerie zijn juist anders!
Zo heb je de mogelijkheid om elke aflevering die je hebt gezien af te vinken. Zo vergeet je nooit bij welke aflevering je bent gebleven. Daarnaast kun je op de hoogte gehouden worden van het laatste serienieuws in je mailbox. Maar nog beter… je kan jezelf ook abonneren op een serie zodat je al het laatste nieuws van dié favoriete serie direct in je mailbox krijgt! Natuurlijk kun je op de hoogte gehouden worden van wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden zijn van je favoriete series en nog veel meer!

Met dank aan onze vele vrijwillige recensenten bieden we een groot aanbod aan recensies aan.

30-03-2020 19:34

Kan ik uberhaupt wel iets bekijken hier ?
Of krijg je alleen info?

31-03-2020 08:15

trailers en promo's etc :-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.