Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Hoe komen jullie aan nieuwe afleveringen?

16-08-2012 21:37

Hoe komen jullie aan de nieuwe afleveringen die uit komen?

Downloaden jullie ze met torrents? Of misschien met nieuwsgroepen. Of laat je iemand anders de afleveringen voor je downloaden?

8-)

20-08-2012 16:34

Nieuwsgroepen sinds 2007, daarvoor torrents.

21-08-2012 23:52

Dankzij mijn vriend maak ik gebruik van Spotnet in combinatie met SABnzb. En Sickbeard is erg handig om je favo series te managen. Ik heb sickbeard gelinkt aan sabnzb en zodra er een nieuwe aflevering uitkomt van 1 van de series die ik heb opgeslagen dan wordt die aflevering gedownload als die beschikbaar is =).

05-09-2012 22:25

Woaw, ik zoek alles handmatig op via binsearch.info en download ze dan via altbinz. :p

05-09-2012 23:11

Meestal is via nieuwsgroepen meer te vinden dan met torrents. En als je eenmaal snapt hoe het werkt is het ontzettend handig =)

07-09-2012 10:44

Torrents heeft nooit mijn voorkeur gehad. Het kwam te vaak voor dat bij het downloaden de download gewoon stopte omdat er niet genoeg leechers of seeders waren.

Nieuwsgroepen is gewoon super snel en veel makkelijker te vinden dan torrents.

07-09-2012 12:21

Ik ga toch nog altijd voor de torrents. Heb mij nooit verdiept in nieuwsgroepen. Na de val van megaupload volledig overgegaan op torrents.

30-09-2012 18:28

ik doe ook torrents,, zeker met series gaat dat al op top snelheid,, dus kan wel op iets anders overgaan maar mn internet kan dat toch niet aan:p

30-09-2012 21:40

Toch echt het meest met kickasstorrents en bittorent :)

03-10-2012 11:15

Sickbeard + sabnzb. Download zelf eigenlijk niks meer :)

03-10-2012 11:23

Ha nog een Sickbeard + sabNZB gebruiker, die ben ik nog niet eerder tegengekomen, begon al te denken dat ik de enige gebruiker was haha :p

03-10-2012 11:29

Gebruik het al een aardige tijd, bevalt zeer goed! :D

03-10-2012 12:24

Ja bevalt mij ook echt supergoed =). Ik hoef het 's ochtends alleen maar aan te zetten, maak mijn ontbijt klaar en kan direct beginnen met series kijken =)

03-10-2012 23:48

wat is sickbeard +sabnzb ongeveer?

04-10-2012 11:23

Sabnzb is een download programma. Voor de gemakkelijkheid vergelijk ik het even met de torrents versie: Utorrent. Via programma's als Sickbeard, Spotnet en websites als nzbindex kun je net als bij torrent-sites dingen vinden als films en series. Deze klik je aan en kun je vervolgens downloaden met sabnzb. Sickbeard is een programma speciaal voor tv-series. Je voegt toe welke series je kijkt en automatisch wanneer je sickbeard en sabnzb start zoekt sickbeard in bijv. nzbindex naar de series die uitgekomen zijn daarvan en die download het dan automatisch via sabnzb.

Als je naar onderstaande link gaat zie je een plaatje van hoe sickbeard eruit ziet. Echt handig om je series mee te managen. Geen gedoe met elke serie intypen en opzoeken. Gewoon de programma's aanzetten en hij vindt ze voor je!
http://tinypic.com/r/20j69hj/6

Hoop dat je het een beetje snapt :p. Vindt het nogal moeilijk om uit te leggen haha :p.

04-10-2012 11:28

Dat lijkt me zeer handig,, ga ik binnenkort eens een keer uitproberen!

Bedankt voor de uitleg denk dat ik het snap:p

03-11-2012 08:08

Hallo!

Ik gebruik het meest kickasstorrents, heb eerlijk gezegd nog nooit van sickbeard etc. gehoord, maar ga het zeker ff uitpluizen.
Bij series die al wat ouder zijn dan duurt het soms een eeuwigheid om daar dan het eerste seizoen van te kijken....
Meestal zet ik dan s'nachts mijn pc aan en dan download ik de serie. Moet er dan wel engelengeduld voor hebben.
Gisteren wel in razend tempo nieuwe afl. van Sons of Anarchy gedownload, dat was wel weer geweldig!

21-11-2012 07:53

Ik gebruik U torrent in combinatie met Eztv.it (serie binnen 8 uur naar uitzending in amerika beschikbaar)

21-11-2012 08:22

Ja maar dat zijn vaak de MP4 versies die ik niet op tv kan kijken! De MP3 AVI versie komt meestal later, en idd EZtv is altijd erg snel, meestal heb ik ze ook via hun maar dan wel de AVI versie!

21-11-2012 15:31

Weet iemand waar het eerste seizoen van Boardwalk Empire (incl NL ondertiteling) kan worden gedownload aangezien ik de bovenstaande torrents al heb geprobeerd?

21-11-2012 15:36

Niet vragen waar je het kan downloaden of linkjes erna toe plaatsen. Wij kunnen je hierbij niet helpen.

21-11-2012 15:42

Ik snap je reactie niet aangezien hierboven al allerlei sites worden genoemd??

21-11-2012 16:09

Er staan sites maar geen links naar downloads. Er mogen geen links geplaatst worden naar torrents/downloads om problemen te voorkomen met bijv brei.

21-11-2012 17:52

Ok, ik snap het!

21-11-2012 20:57

Ik zal zaterdag of zondag wel even bekijken of ik dat sickbeard + sabnzb aan de praat kan krijgen. Tot nu toe download ik alle aflevering handmatig waardoor je best wel wat tijd kwijt bent met het opzoeken, downloaden, uitpakken en verwijderen. Zou een stuk makkelijker wezen mocht dit automatisch gaan.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.