Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

afleveringen nog te kijken

18-02-2015 10:33

hoi,
weet niet of nog meer mensen hier last van hebben, maar ik kijk zoveel series dat ik het dus fijn vind dat ik de lijst heb van: afleveringen nog te kijken.
Alleen nu valt mij dus op dat om de zoveel tijd series van de lijst verdwijnen terwijl ik die nog volg/kijk. En series die er op komen terwijl die al helemaal bekeken zijn en afgelopen zijn!
Ik voeg ze dan weer toe, en de andere vink ik weer op nieuw af.
Misschien foutje in systeem?

18-02-2015 17:08

Ik heb er naar mijn mening geen last van.

19-02-2015 08:26

Ik heb hier ook geen last van gehad of iets over gehad. Zou je mij kunnen vertellen wanneer het gebeurd is en bij welke series / afleveringen? Misschien kan ik dan zien hoe het kan dat dit is gebeurd.

19-02-2015 12:07

Afgelopen x bij de walking dead, stond niet meer in de lijst terwijl ik nog een moest kijken, the vampire diaries daar heb ik nog iets van 7 afleveringen te kijken.

En de freggels terug op de lijst gekomen ,terwijl ik daar alles al van afgevinkt had.

Dit zijn er een paar van afgelopen week( vorige week).

Maar daarvoor is het ook al een paar x gebeurd,weer met andere series. Gebeurd ook niet heel vaak, maar wel dat het begint op te vallen.
Het is ook weer niet echt een ramp.

En sommige daar van zijn dan weer juist favorieten, en actief aan het volgen.
Misschien dat het ook daar aan kan liggen ?, dat ze er dan na een bepaalde tijd afgaan. ( en dan bedoel ik niet als ik ze allemaal gezien heb,en er nog nieuwe afleveringen uitgezonden moeten worden).

23-02-2015 20:57

Net weer wat afleveringen willen af vinken,
en nu staat" the little house on the prairie" weer tussen de lijst nog te kijken afleveringen. Seizoen 10 , 6 afleveringen, maar geeft wel aan 100% gezien

24-02-2015 01:32

100% kan best wel kloppen ook al heb je de laatste episode niet gezien, want 1 aflevering van de 210 die er geweest zijn, komt uit op 0.47 en 100-0.47 is 99.53 wat wordt afgerond tot 100% of is dat hier anders en wordt dit toch aangegeven als 99%?

24-02-2015 08:53

Heb eventjes voor je gekeken maar die afleveringen zijn toegevoegd aan de serie. Hierdoor heb jij ze nog niet gezien. MijnSerie krijgt de informatie binnen via thetvdb en daar zijn de afleveringen toegevoegd. Hier kan ik niks aan doen...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.