Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie agenda gisteren

17-02-2015 09:01

Geen idee of dit al eens is gevraagd, of misschien kan het zelfs al, maar ik kon het nog niet vinden.

Wanneer ik alle afleveringen wil verkrijgen om te gaan kijken zou ik het handig vinden om alle series onder elkaar te zien van de series die gisteren zijn uitgezonden. Je kan natuurlijk zien welke afleveringen je nog moet kijken op de homepage, maar ik heb zoveel dingen nog niet gezien dat ik niet weet wat van gister is en ik wil niet het hele lijstje elke keer hoeven doorlopen. Is hier een mogelijkheid voor?

17-02-2015 09:30

De oplossing is er al. Echter zit dit een beetje verstopt. Je kan namelijk de tv-gids bekijken van gisteren en van de dagen ervoor. Je kan de tv-gids vinden via de homepage op bekijk alles of onder aan de pagina bij het kopje Pagina's. Hierbij de link:
https://www.mijnserie.nl/tvgids/

17-02-2015 09:42

Super, dit is inderdaad wat ik zocht!

En ik heb eigenlijk ook nog een idee voor de site. Een optie om aan te geven welke afleveringen je verkregen hebt. Zo kan je zien welke afleveringen je nog klaar hebt staan en welke je nog moet zoeken.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.