Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Knop "Haal informatie op" of "Update".

10-02-2015 20:12

Hey Lange,

Misschien dat het leuk is om een functie toe te voegen waarbij de gebruikers zelf een update kunnen opvragen van de informatie op de website TheTVDB.com.
Bij een aantal series heb ik nu al wat informatie (plaatjes, afleveringen etc.) toegevoegd maar word deze informatie niet getoond op de website, ook niet na een week. Nou wil ik niet telkens als ik iets aanpas aan jullie vragen om het te updaten aangezien jullie al genoeg doen.

11-02-2015 11:21

Het staat al op de todo lijst om dit voor Fan's mogelijk te maken. Ik zal binnenkort is even kijken of dit makkelijk in te bouwen is :)

12-02-2015 13:29

Jammer dat het alleen voor Fan beschikbaar wordt maar natuurlijk te begrijpen. Ik heb voor Flikken wat plaatjes geupdate maar nu blijkt maar 1 acteur gelukt is en niet eens met het plaatje die op thetvdb.com staat. Wordt het toch ergens anders vandaan gehaald Lange?

12-02-2015 15:19

ben er gisteren achtergekomen dat de updates nogal achter liggen. Ben dus druk bezig om dit weer up to date te maken. Waarschijnlijk staan voor het weekend alle updates erin.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.