Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Afleveringen afvinken toevoeging

09-02-2015 18:07

Ik heb nog een ideetje en misschien dat hier meerdere gebruikers 'last' van hebben. Bij Wie is de Mol en bij Expeditie Robinson als er een nieuwe aflevering is uitgezonden, dan moet ik steeds naar de seriepagina om deze nieuwe aflevering af te vinken. Dit omdat ik de eerste seizoenen niet gezien heb. Is het misschien mogelijk om de nieuwe aflevering een tijdje boven te krijgen, boven de eerdere seizoenen? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

09-02-2015 19:10

Hoi Alexender,

Ik snap wat je bedoelt. Eigenlijk wil je aan kunnen geven dat je de eerste seizoenen niet hebt gezien maar ook niet meer wilt zien. Dit zal erg ingewikkeld/verwarrend worden, hierdoor heb ik er nog nooit nagekeken omdat het maar voor weinig mensen/series is.

09-02-2015 21:01

Begrijpelijk en het geldt inderdaad maar voor weinig series. Het is ook geen ramp dat ik het zo blijf doen! In iedergeval bedankt! :D

18-02-2015 21:51

Ik zou dit ook geweldig vinden, vooral bij de langlopende anime series die ik kijk. Ik skip de fillers bijna altijd, maar vink ze nu toch maar af zodat mijn lijst "nog te kijken" niet zo verwarrend wordt.

21-02-2015 13:31

Of een 'verberg-optie'. Aflevering die je niet kijkt verbergen. Zo heb je niet alle afelevering in je 'nog te kijken-lijst' en komen de nieuwste wel in je overzicht en het zorgt voor en wat minder volle homepage. Weet niet of meer mensen hier baat bij hebben.

21-02-2015 16:04

Als je ze toch niet gaat kijken, zou ik zeggen vink ze gewoon af. Zoveel moeite is dat toch niet? :)

21-02-2015 18:15

Klinkt misschien stom, maar daar klopt dan toch niks meer van het percentage wat je gezien hebt. :D Het is ook geen wereldramp, like i said earlier.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.