Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie van het jaar 2014 vraagje..

10-12-2014 10:23

Hoe beslissen jullie op welke serie er gestemd kan gaan worden?
Ik mis namelijk een aantal series waar nu niet op gestemd kan worden zoals bijvoorbeeld Person of Interest en / of Banshee. Of komt dat omdat die onder een andere categorie vallen? Zo ja, komen er nog meerdere categorieën waar je voor kan stemmen?

Ook vraag ik me af of het wel klopt dat American Horror Story onder het kopje mini series staat. Deze serie heeft al 4 seizoenen en is dus in mijn ogen allang geen mini-serie meer :p

10-12-2014 11:28

Hoe de series zijn gekozen staat in het nieuwsbericht:
Hoe zijn de series uitgekozen?
De lijsten zijn door verschillende factoren tot stand gekomen. MijnSerie heeft alle schrijvers gevraagd om per categorie minimaal 5 series aan te leveren. Ook is er gekeken naar het cijfer wat de serie heeft op MijnSerie en kregen series die zijn genomineerd voor de Emmy Awards extra punten. Door deze lijsten te combineren zijn de uiteindelijke lijsten tot stand gekomen.

Er zullen niet meerdere categorieën komen. Dat American Horror Story onder mini-series staat komt omdat elk seizoen een losstaand verhaal heeft. Net zoals de andere series die er tussen staan ;)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.