Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Dashboard met nieuws voor geregistreerde gebruikers..

10-12-2014 08:47

Het komt soms wel eens voor dat ik (minder belangrijk) nieuws lees waarvan ik denk dat het wel voor de andere gebruikers ook interessant is. Echter wordt dit nieuws dan niet of heel laat pas op de website geplaatst als nieuwsbericht.

Misschien dat er een dashboard gemaakt kan worden waarbij geregistreerde gebruikers zelf nieuwsberichten kunnen plaatsen om het zo te delen met de andere gebruikers van de website. Als ik nu bepaald nieuws vind, dan plaats ik het als reactie op de desbetreffende serie pagina. Echter zal de meerderheid van de gebruikers die de serie volgt geen e-mail ontvangen wanneer je een berichtje plaatst in de reacties op de serie pagina omdat ze het vinkje 'E-mail mij als er een reactie wordt geplaatst' niet gebruiken.

Desnoods dat iemand eerst een akkoord moet geven om dat nieuwsbericht te kunnen plaatsen. Een akkoord geven is altijd sneller dat het nieuwsbericht zelf plaatsen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.