Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Cijfers & foto's

08-12-2014 13:38

Hallo,

Twee vragen:

1) Hoe zit het met halve cijfers geven voor series?
Ik zie dat sommige een 8.3 of 8.5 of 8.7 geven voor een serie. Komt dat door de verschillende cijfers per seizoen? Waarom kan ik bijvoorbeeld Arrow geen 5.5 geven? Met drie seizoenen zul je nooit op een 5.5 gemiddeld uitkomen.

2) Kunnen er ook foto's toegevoegd worden? Ik vind het een leuke feature dat er nu gestemd kan worden op acteurs maar van sommige zijn er geen foto of sommige staan niet eens tussen het lijstje van acteurs. Wordt dat ooit nog toegevoegd?

Bedankt voor het antwoord.

Groet,
Marco

08-12-2014 14:00

Antwoord op vraag 1:
Het is wel mogelijk om bijv. een 5.5 te geven, echter moet je dan één seizoen geen cijfer geven. Maar nee, je kan niet voor de hele serie een cijfer geven dat eindigt op 0,5. Dat gaat per stappen van 1 hele punt.

Antwoord op vraag 2:
De afbeeldingen worden rechtstreeks van de serie pagina op TheTVDB.com gehaald. Wanneer daar geen afbeelding aanwezig is van de acteur dan zal deze ook niet te vinden zijn op MijnSerie.nl.
Je kan zelf afbeeldingen van acteurs uploaden op TheTVDB.com. Deze plaatjes zullen dan te zien zijn op MijnSerie.nl. Wel kan het zo zijn dat sommige series gelocked zijn en het daar niet mogelijk is om afbeeldingen voor te uploaden.

09-12-2014 10:53

Bedankt Dubst3p!

10-02-2015 19:21

Hoelang duurt het ongeveer voordat het op de site staat?
Ik heb op thetvdb.com wat plaatjes bij acteurs geupload. (Flikken)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.