Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Link naar TheTVDB.com

02-12-2014 16:35

Misschien is het een leuk idee om een knop zichtbaar te maken op de hoofdpagina van een serie met een koppeling naar de serie op TheTVDB.com.

Scheelt mij een hoop werk als ik op TheTVDB.com wil kijken :p

02-12-2014 22:08

Welke functie mis je bij MijnSerie die thetvdb wel heeft?

03-12-2014 10:46

- De meerdere posters, banners & de fan art die je kan inzien.
- De specials die je kan terugvinden.
- De omschrijving van de serie zelf is meestal wat beter / duidelijker.
- De links van bijvoorbeeld de acteurs naar IMDb.

En het helpt natuurlijk ook om fouten sneller na te kunnen kijken. Het komt soms nog wel eens voor dat afleveringen niet overeen komen met wat er op TheTVDB staat aangegeven. Wanneer er een link staat naar de serie op TheTVDB kan je dit sneller controleren.

Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar dan kan je tevens onderscheid maken welke serie pagina er gesynchroniseerd word met wat hier op de website getoond word.
Er zijn vaak meerdere pagina's te vinden met verschillende talen (Engels, Nederlands). Voor mij is dit makkelijk omdat ik voor sommige Nederlandse series de informatie op TheTVDB bijwerk zodat dit up to date is.
Je ziet af en toe ook dat de ene pagina neer informatie bevat dan de andere.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.