Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Quotes

24-11-2014 21:56

Heei,
Ik zat weer eens te denken en ik denk een heel leuk idee te hebben. Misschien staat ie er zelfs al wel op, maar in al die series wordt er ook nog weleens wat zinnigs gezegd. Dit zijn bekende kreten uit Game of Thrones tot bijvoorbeeld ontroerende uit Grey's Anatomy. Nu is het misschien een leuk idee om deze quotes met elkaar te kunnen delen op een zogenaamde wall of iets dergelijks. Het is een idee wat nog wel veel verder uitgewerkt kan worden, maar ik moest het even kwijt. :D

Alexander

26-11-2014 13:47

Hoi Alexander lijkt het je bijvoorbeeld leuk om één of meer quotes op je profiel te hebben staan die je kan laten zien aan anderen? Of wil je wekelijks voorzien worden van nieuwe quotes zodat je een soort van verzameling van quotes krijgt?

Raymond

26-11-2014 18:00

Top idee, Alex.

26-11-2014 23:49

@Raymomd Dat is ook een leuke, bepaalde quotes op je profiel. Maar ook een 'algemene' / 'per serie'. Ik zou alleen niet weten hoe je het zou moeten weergeven, maar er zijn mensen behind the scenes die daar wel verstand van hebben. Ook het probleem dat er veel dubbele kunnen voorkomen als iedereen post, dus het is echt een idee. Verder kun je natuurlijk een quote van de dag hebben etc.

27-11-2014 10:04

Kijk eens naar hoe TVLine dat doet. Die hebben een sectie genaamd 'Quote of the week'. Die hebben ook een sectie genaamd 'Performer of the week'. Het is een site met veel verschillende segmenten die interessant zijn voor lezers. Hoewel, natuurlijk, er wel bij gezegd moet worden dat veel van de segmenten die zij doen niet haalbaar zullen zijn op MijnSerie. Daar gaat allemaal teveel tijd en werk inzitten.

28-11-2014 10:47

Haha, goed idee!

"You know nothing, Jon Snow" :p

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.