Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Top 10

05-11-2014 17:33

Hallo,
Het valt mij op dat de persoonlijke top 10 niet meer zichtbaar is in je profiel. Ik vind dat ontzettend jammer, dat vond een ik van de leukste dingen aan het profiel. Op die manier kon je in een oogopslag bij mede gebrukkers kijken wat hun smaak was en op die manier weer ideeen voor andere series op doen. Dat is waar het naar mijn mening om draait bij Mijn Serie.nl
Ik vind het een enorm gemis en ik hoop dat het weer snel terug komt.

06-11-2014 09:36

Hoi,

De top 10 is er nog steeds, de series worden namelijk nu gesorteerd op cijfer. Hierdoor is het een top 12 geworden. Het cijfer staat rechtsboven in de poster (in het geel).

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groet,
Jos

06-11-2014 16:03

Ik heb inderdaad gezien waar je de top 10 kunt vinden. Ik vond de layout juist zo prettig als het was, alles lekker overzichtelijk bij elkaar. Ik begrijp dat het voorlopig niet meer verandert.
In ieder geval bedankt voor je reactie.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.