Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Automatische updates van series

27-10-2014 15:17

Ik had een vraagje. Wanneer een serie automatisch een check doet op nieuwe afleveringen, gebeurt dat dan alleen voor de afleveringen of zou dit ook voor bijv. acteurs moeten gebeuren?

Voorbeeld:
Ik zag bij de serie Atlas dat er afleveringen ontbraken en heb deze nieuwe afleveringen toegevoegd via TheTVDB.com. Deze afleveringen worden ook gewoon netjes opgepakt en hier toegevoegd.
De acteur die ik heb toegevoegd (Lauren Verster) word echter niet opgepakt.. Klopt het dat de check dit niet automatisch nakijkt?

De serie Vikings heeft dit namelijk ook. De plaatjes bij de acteurs op TheTVDB.com zijn al enige tijd aangepast maar de plaatjes op MijnSerie.nl veranderen niet.

Voor posters en banners wordt dit ook niet automatisch opgepakt. Dit is iets wat jullie aanpassen wanneer ik een verzoek indien. Geweldige service BTW ;)
Het is geen issue hoor. Ik was gewoon benieuwd wat er nou wel en wat niet ge-update wordt bij een sync tussen MijnSerie.nl en TheTVDB.com..

28-10-2014 08:25

Eigenlijk updaten wij alles behalve de poster. Dus acteurs worden ook opgehaald, alleen gebeurd dit iets later in het proces. Eerst worden de afleveringen opgehaald en later worden de acteurs gecheckt.

Waarom de plaatjes van Vikings nog niet waren bijgewerkt kan je niet niet vertellen, maar heb het net opgelost. Voor Atlas is de acteur er automatische bijgekomen.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag :)

Groet,
Jos

29-10-2014 08:47

Duidelijk! Bedankt voor het aanpassen en de informatie.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.