Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Stemmen op karakters

10-10-2014 14:55

Hallo,
Sinds kort is natuurlijk de functie er om op je favoriete karakter te stemmen, dit is superleuk! Dat in ieder geval ten eerste. Maar toch heb ik er enige feedback op.
Nu kan je per serie maar op één iemand stemmen en ik ben van mening dat er in een serie wel meerdere leuke personages zijn en in mijn geval de andere serie juist weer helemaal niet. Of laat ik het zo zeggen, de karakters uit bijvoorbeeld Hostages hebben op mij niet zo'n indruk gemaakt, terwijl in de cast van The Soprano's wel meerdere karakters indruk op mij gemaakt hebben. Misschien is het een leuk idee als je per personage een punt kan geven of een punt kan afhalen en that's it. Dus niet dat je een personage oneindig veel punten kan geven, maar per personage een punt geven of weghalen. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Het blijft natuurlijk een leuke feauture, alleen denk ik dat er nu teveel gekozen moet worden tussen verschillende karakters.
Groetjes,
Alexander

10-10-2014 14:59

Nog een kleine toevoeging: het idee van een punt eraf halen is dat als je een personage totaal niet goed vond/niet in de serie paste.

13-10-2014 09:58

Bedankt voor je feedback. Snap heel goed wat je bedoelt!

Op moment zal het eerst zo blijven. Maar wie weet, veranderd het nog ;)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.