Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

ANTM en Forever

30-09-2014 13:51

America's Next top Model wordt op maandag uitgezonden en niet op vrijdag. En Forever aflevering 3 is al uitgezonden en staat bij jullie op vanavond...Groet!

30-09-2014 16:14

Forever word vanavond uitgezonden op ABC. Misschien dat je de aflevering al kan downloaden/streamen maar vanavond is de premiere op tv.

Ook voor america's next top model staan de juiste datums op de website.

30-09-2014 18:33

Hallo Lange, Dank voor je reactie, hoe bedoel je op de website? ANTM staat hier bij het overzicht op vrijdag...ik kijk altijd op die lijst zodat ik weet wanneer er wat komt...

01-10-2014 10:03

America's Next Top Model wordt voortaan op de vrijdagen uitgezonden in Amerika. Dus je kunt er vanuit gaan dat wat op MijnSerie staat klopt ;-).

En wat Jos bedoeld met website is denk ik dat als je naar de serie toegaat op de website dat daar de data staan die al bekend zijn in de database.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.