Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Televisiefilms en spoilertags

29-07-2014 00:24

Hallo,
in de categorie feedback, kunnen televisiefilms die sommige series bevatten niet op de site worden toegevoegd. Denk bijvoorbeeld aan Twin Peaks of de Prison Break. Verder zou er een hele aangenaame toevoeging gedaan kunnen worden als je met spoilertags kan werken. Dit is handig voor sommige nieuwsberichten of berichten onder een serie. Zo kun je vrijuitpraten via deze spilertags en kunnen andere niet zodanig gespoild worden. Verder is het misschien mogelijk om andere gebruikers te taggen in berichten die je op de site plaatst? Natuurlijk weet ik niet of het allemaal haalbaar is, maar wilde het toch even gezegd hebben!
Mvg,
Alexander

(Ps: ik weet niet of meer mensen daar last van hebben, maar op google chrome blijf ik niet ingelogd op de site. Ik moet me telkens weer opnieuw inloggen, ook al heb ik dat vakje aangevinkt.

29-07-2014 08:28

Hoi Alexander,

Bedankt voor je feedback! Kan ik zeker wat mee. Spoilertags zitten al wel in het forum, zoals

spoiler (klik om te bekijken)

Ik zal kijken of dit mogelijk is om ook verder in de website in te bouwen. Om gebruikers te taggen in een reactie is lastiger, dit komt mede door de hoeveelheid gebruikers (50.000).

Voor de specials, die staat al op de lijst. Deze zal ook zeker worden ingebouwd alleen hoe en wanneer twijfel ik nog over ;)

Als laatste, ik zal kijken naar het inloggen. Hopelijk kan ik hier wat aan doen :)

Nogmaals bedankt voor je feedback! Groet,
Jos

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.