Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Vanuit 'Afleveringen nog te kijken' naar serie weg..

22-02-2014 14:14

Het is nu niet meer mogelijk om vanuit het kopje 'Afleveringen nog te kijken' naar de pagina toe te gaan met afleveringen van de desbetreffende serie.
Er was altijd een knop 'Meerdere afleveringen afvinken?' of iets dergelijks.

Kan je deze optie weer toevoegen? Misschien is het zelfs een leuk idee om er ook een knop 'homepagina' bij te maken die je dan laat uitkomen op de homepagina van de serie.

Bijvoorbeeld:
'Meerdere afleveringen afvinken?'
'Homepagina'

22-02-2014 16:29

Nog een puntje.. De banner lijkt te missen.

Kan je het niet zo maken dat automatisch de best beoordeelde banner van de serie van TheTVDB.com af wordt gehaald?
Banners die momenteel getoond worden zijn voor sommige series redelijk verouderd.

22-02-2014 17:31

BTW, het zou ook leuk zijn als automatisch de best beoordeelde poster van de serie van TheTVDB.com wordt afgehaald.

22-02-2014 19:56

@Dubst3p: Als je kiest voor Tabelweergave heb je wel de optie 'Meerdere afleveringen afvinken?', bij de Bannerweergave heb ik die optie inderdaad ook niet.

- Het was wel altijd zo dat de best beoordeelde banner van de serie op tvdb werd ingelezen, zoals je al weet zijn wij op dit moment bezig met de verbetering dat wij ook zelf de banner in ons systeem aan kunnen passen.

- Wat betreft de poster; die blijven wij zelf toevoegen aan de series in ons systeem. Wij proberen om altijd de meest recente poster van een serie als plaatje te hebben. Dit is op tvdb niet altijd direct de best beoordeelde. Mocht het je opvallen dat bij een serie niet de poster van het meest recente seizoen staat dan horen wij dat graag.

22-02-2014 20:14

@JessicaD,

I'm so confused..
Ik had de knop niet bij de Tabelweergave (staat altijd standaard aan.) Echter bij het gaan van Tabelweergave naar Bannerweergave en weer terug is het wel weer teruggekomen!

http://nl.tinypic.com/r/96axwp/8
http://nl.tinypic.com/r/n1rrz6/8

22-02-2014 20:15

Bedankt BTW!

En ik zal je het je laten weten als ik een verouderde poster zie die me erg stoort :p

23-02-2014 20:47

Geen dank =)

24-02-2014 09:46

@Dubst3p, heb het vorige week live gezet (dat je weergaves kan veranderen). Toen ik het live zette zat er een klein foutje in. Dat was dat niet standaard de tabelweergave lade. Waardoor mensen de banner en de knop 'meer afleveringen afvinken' niet zagen. Dit heb ik toen gelijk gefixed. Echter is dit voor Fans niet goed gegaan en zal je eerst de view moeten aanpassen zodat ook daar de banner en de knop weer te zien is. Excuses hiervoor.

Doordat je het aanpaste is het dus weer goed gezet.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groet,
Jos

24-02-2014 19:57

Ahhh ok! Bedankt voor de uitleg Jos.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.