Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

ben nieuw hier

09-02-2014 18:58

Ten 1e de complimenten voor deze site.
Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden hier8-)

(Ten 2e komt nog wel:D)

gr. JD

09-02-2014 23:03

Hoi JohnDoo,

Welkom op MijnSerie.nl! Als je hier klikt kun je een zeer korte samenvatting lezen over MijnSerie en wat je er eventueel mee zou kunnen. Ook kun je op de tabjes klikken en meer informatie krijgen over de geschiedenis van MijnSerie.nl. Als je vragen hebt kun je deze stellen en proberen wij deze zo goed mogelijk te beantwoorden. Wij horen daarnaast ook graag jouw gebruikerservaringen en wensen je veel plezier toe bij het gebruik van de website.

Groetjes,
Jessica

12-02-2014 00:03

Whoehoe! Welcome to the Family!

12-02-2014 14:31

Welkom 8-)

18-02-2014 19:55

Welkom!

30-04-2014 21:35

Ik ben ook nieuw hier alleen doet niks het. Ik heb gezegt dat ik 3 dagen proef wil maar kan niks kijken. Hoe zit dit? :(

30-04-2014 21:52

Hoi Meliss. Het is niet zo dat Mijnserie.nl een streamingsdienst o.i.d. is. Je kunt hier bijhouden welke series je allemaal volgt en je krijgt een seintje als er bv een nieuwe aflevering uit is of een nieuw seizoen gaat beginnen. Ook krijg je tips wat voor series je nog meer leuk zou kunnen winden, en nog vele mogelijkheden meer.

30-04-2014 21:55

Deze site is niet bedoeld om series te kijken. Als je series wilt zien zal je ze op tv moeten kijken of ze moeten kopen in de winkel. (aangezien downloaden nu illegaal is en niemand dit meer doet natuurlijk!;))

Wat je wel kan doen:
Het laatste nieuws over alle series volgen!
recensies lezen van series die jij zeker (niet) moet zien!
Bijhouden welke afleveringen jij al van een serie hebt gezien!
Kijken wanneer een nieuwe aflevering of een nieuw seizoen uitkomt!
Contact hebben met de grootste serie fans van Nederland!
De mogelijkheid om zelf recensies en nieuwsberichten te maken.
En nog veel meer van dit soort dingen.

Misschien niet wat je in eerste instantie verwachtte, maar minstens zo handig!

Welkom in ieder geval :D

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.