Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Een extra sectie 'Afleveringen nog te kijken'

29-12-2013 12:58

Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar ik ga het toch maar proberen. Misschien dat het plaatje onderaan de lap tekst duidelijkheid kan bieden :p

Misschien is het een leuk idee om nog een extra sectie toe te voegen voor afleveringen die je nog wil bekijken.
Hiermee doel ik op bijv. een serie die is afgelopen en waarvan ik nog 30 afleveringen wil bekijken. Echter staat deze serie nu in mijn lijstje 'Afleveringen nog te kijken.' Dit maakt het erg chaotisch omdat de vaste series waarvan nog elke week een nieuwe aflevering wordt uitgezonden hier ook in terecht komt. De nieuwe sectie zou dan series bevatten die je wel wilt zien maar niet echt voorrang hebben.

In het plaatje hieronder zie je bijv. de series 'Spartacus,' 'Seinfeld, 'Malcolm in the Middle' etc. die ik in een nieuwe sectie heb gezet en geen prioriteit hebben ten opzichte van de series waarvan er nog elke week een nieuwe aflevering van uitkomt.

http://i40.tinypic.com/20zbvb9.png

Hopen dat het zo duidelijk is :p

29-12-2013 19:37

Opzich een leuk idee, alleen ligt mijn prioriteit anders. Ik geef juist de priotiteit van iets waar niks meer van uitgezonden is en dus compleet. Aangezien ik geen fan account heb kan ik ook niks veranderen dus zou ik het liever onveranderd zien.

29-12-2013 22:09

Ikzelf heb bijvoorbeeld dat ik nog 7 seizoenen van Dexter moet kijken, maar nu ik daar geen tijd voor heb druk ik gewoon op 'Stop met volgen' en dan verdwijnt hij uit die nog-te-kijken-lijst. Zodra ik weer begin met kijken dan druk ik weer op 'Start weer met volgen' en dan komt hij weer terug in mijn te-kijken-lijst. Is dat geen optie voor jou?

29-12-2013 22:21

Dat is een optie idd.
Maargoed, dan denk ik toch dat het allemaal omslachtig is door alle extra handelingen :p

Liever lui dan moe zeggen ze altijd :p

06-01-2014 15:17

Ik gebruik ook stop met volgen en vervolgens zet ik het in mijn kijklijst (of nog te kijken lijst) het is maar hoe je dat lijstje wilt noemen. Misschien is dat een idee.

10-01-2014 21:02

Ik snap het probleem inderdaad, het is soms even lastig om bij te houden welke afleveringen recent zijn uitgekomen en je kan gaan kijken, hierdoor moet je telkens door de lijst heen om deze te ontdekken. Maar een simpele oplossing zal best lastig zijn.

10-01-2014 21:03

Mogelijk een optie om nog te kijken series te kunnen sorteren. dat je ook comedie of drama, gestopt of lopend, met recente afleveringen of niet bv

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.