Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Tv gids

12-12-2013 19:32

Ik heb een vraagje over de tv gids. De tijden die daarbij staan is dat de tijd in het land waar het uigezonden word? Ik heb vooral met m'n doorlopende anime's dat ik de aflevering al gezien heb maar voglens jullie site het nog uitgezonden moet worden. Net zoals nu, de nieuwe naruto word over een paar minuten uitgezonden volgens jullie site. Ik had de aflevering vanmiddag al binnen. Dit betekent ook dat ik vaak moet wachten met afvinken van deze afleveringen. Niet dat ik dit allemaal erg vind, maar vraag me af hoe het precies zit :)

16-12-2013 09:52

De tijd die erbij staat is de tijd dat die uitgezonden word in het betreffende land. Omdat het om anime's gaat, waarschijnlijk uitgezonden in Japan, het tijdverschil met Japan is 8 uur. Dus je kan hem al gezien hebben voordat de tijd voorbij is.

Misschien dat MijnSerie later rekening kan houden met deze tijd maar kan je niks beloven. Hoop dat het in ieder geval duidelijk is.

Groet,
Jos

16-12-2013 18:52

Ja het is duidelijk. Ik moet inderdaad vaak een dag later da aflvering pas afvinken.
Zou mooi zijn als de site daar rekening mee kan houden ja, maar zeker geen must voor mij :)
Bedankt voor de uitleg!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.