Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Aflevering lijsten Anime series

21-09-2013 20:18

Ten eerste ik wist niet zo goed waar dit het beste kon plaatsen dus mijn excuus als het in het verkeerde subforum is.

Ik ben zelf een groot anime liefhebber. 50% van de series die ik volg zijn anime's en nu heb ik een opmerking/suggestie over de aflevering lijsten van anime's.
Volgens mijnserie moet ik nu s 02 afl 01 kijken van Hunter x Hunter. Dit werkt misschien prima als je de dvd boxen hebt, maar de meeste mensen downloaden en/of streamen dit vaak omdat europa in het algemeen ver achter ligt met japan qua aflevering. Er zijn wel honderden sites waar je honderden anime series kunt bekijken. Op deze sites lopen de afleveringen door(dit is met downloads ook het geval), wat ik hiermee bedoel dat s 02 afl 01 van Hunter x Hunter eigenlijk aflevering 59 is. Dit is soms nogal irritant. Helemaal bij de lang lopende anime's. Bijvoorbeeld bij One Piece zijn ze al in seizoen 16 aflevering 33, wat op alle anime sites aflevering 612 is.
Zoals je misschien wel kan begrijpen is het soms nogal een gezoek bij welke aflevering ik nou precies gebleven was. Mijn vraag is dus ook, zou het eventueel mogelijk zijn om bij anime serie's op deze site door te tellen met afleverings nummers? Ipv bij s2/3/4 etc weer bij afl01 te beginnen?

Sorry als mijn uitleg wat verwarrend is :p

Gegroet Remy

23-09-2013 09:38

Hoi Remy,

Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar het is niet mogelijk. Wij krijgen de afleveringen en seizoenen zo aangeleverd.
Waar ik nog wel steeds een keer na moet kijken (wat ook op de todo lijst staat) is nummer erbij zetten. Dus bijv de 612e aflevering. Het is echter wat lastiger om dit te doen omdat je soms zit met speciaals etc.

Het is dus niet mogelijk en misschien dat het er later wel bij komen te staan.

Groet,
Jos

23-09-2013 12:25

Oke dan was het proberen waard natuurlijk :) Maar alleen het nummer erbij zetten zoals op je todo list zou wel een goede oplossing zijn :)

Bedankt voor de reactie
Remy

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.