Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

graag wat feedback aub

07-12-2025 12:45

Beste

Ik voeg verschillende series toe en ik heb het gevoel dat jullie ze express aan het verwijderen zijn omdat ik ze toevoeg... hier staat toch duidelijk een releasedatum voor Melkamer Utrecht Centraal ... en dan zeg je nergens te vinden terwijl het een officieel kanaal is... DUS mijn vraag is wat is het probleem?

Dit is niet de eerste keer, dit gebeurd MAANDELIJKS en ik snap het niet want alles heeft altijd een releasedatum... jullie zoeken gewoon altijd iets om me uit men tent te lokken en dan betaal je er nog voor!

08-12-2025 11:16

Tamino - 07-12-2025 12:45
Beste

Ik voeg verschillende series toe en ik heb het gevoel dat jullie ze express aan het verwijderen zijn omdat ik ze toevoeg... hier staat toch duidelijk een releasedatum voor Melkamer Utrecht Centraal ... en dan zeg je nergens te vinden terwijl het een officieel kanaal is... DUS mijn vraag is wat is het probleem?

Dit is niet de eerste keer, dit gebeurd MAANDELIJKS en ik snap het niet want alles heeft altijd een releasedatum... jullie zoeken gewoon altijd iets om me uit men tent te lokken en dan betaal je er nog voor!

Ik verwijs je graag nogmaals naar de richtlijnen

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.