Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

2 sterren restaurant

12-11-2025 12:29

Ik verander de tags van deze serie naar reality/kookprogramma en elke keer verwijderen ze dit … nu staat er spelprogramma maar dit is alles behalve een spelprogramma zoals Blokken enz. En dan krijg ik als commentaar… dat het een spelprogramma is als er een winnaar is maar dat klopt niet. Als reality een winnaar heeft dan is dat niet automatisch een spelshow denk ik dan? Want dan is veel reality in die wijze een spelprogramma ..

12-11-2025 15:43

Tamino - 12-11-2025 12:29
Ik verander de tags van deze serie naar reality/kookprogramma en elke keer verwijderen ze dit … nu staat er spelprogramma maar dit is alles behalve een spelprogramma zoals Blokken enz. En dan krijg ik als commentaar… dat het een spelprogramma is als er een winnaar is maar dat klopt niet. Als reality een winnaar heeft dan is dat niet automatisch een spelshow denk ik dan? Want dan is veel reality in die wijze een spelprogramma ..

Ik ziet heel duidelijk kookprogramma staan en geen reality of spelprogramma. Dus het staat prima zo.

12-11-2025 17:34

Mandy1966 - 12-11-2025 15:43
QuoteTamino - 12-11-2025 12:29Ik verander de tags van deze serie naar reality/kookprogramma en elke keer verwijderen ze dit … nu staat er spelprogramma maar dit is alles behalve een spelprogramma zoals Blokken enz. En dan krijg ik als commentaar… dat het een spelprogramma is als er een winnaar is maar dat klopt niet. Als reality een winnaar heeft dan is dat niet automatisch een spelshow denk ik dan? Want dan is veel reality in die wijze een spelprogramma ..

Ik ziet heel duidelijk kookprogramma staan en geen reality of spelprogramma. Dus het staat prima zo.
ja maar het was een spelshow en werd geweigerd en nu heeft hij het "goed" gezet want het is wel degelijk een reality programma maar gefocust op voeding en niet perse op het koek gedeelte...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.