Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

forum: ongelezen berichten of direct naar laatste bericht

27-05-2013 20:26

ik mis een manier om makkelijk de ongelezen berichten op het forum te kunnen lezen.
Het lijkt mij handig om een knop te maken waar je alle ongelezen topics/ berichten kan vinden.

Verder zou het heel fijn zijn om bij elk topic waar ongelezen berichten in staan (dus nieuwe berichten) gelijk doorgestuurd wordt naar die nieuwe berichten en niet eerst weer het hele topic hoeft te lezen om te kijken wat je wel of niet gelezen hebt.

27-05-2013 20:32

Dat laatste zou ideaal zijn inderdaad!

27-05-2013 20:35

Dat bovenste zou inderdaad niet heel veel uitmaken, maar dat onderste zou een hele hoop tijd schelen :)

27-05-2013 22:02

Dat eerste bestaat al. Wanneer je naar 'Forum' gaat, zie je onderaan de pagina 'Forum Opties, Bekijk opties' staan. Daar kun je aangeven van welk forum je wilt zien of er nieuwe berichten zijn sinds je laatste bezoek aan het forum. De fora waar nieuwe berichten zijn geplaatst zijn dan geel.

27-05-2013 22:16

ja maar dat bedoel ik niet.. gewoon net zoals op bijna alle forums dat je daarop kan klikken en dat je dan een lijst ziet van alle topics waar nieuwe berichten in staan..
maar op zich gaat dit ook wel, als je dan maar gelijk naar het nieuwe bericht (of berichten) in een topic zou kunnen gaan, want nu wordt je altijd naar het eerste bericht gestuurd

01-09-2013 18:16

Is er misschien al naar dit idee gekeken?
Ik ben benieuwd :D Want ik stuit nog steeds op het probleem dat ik niet precies weet welke berichten ik wel/ niet gelezen heb. Ik weet wel dat er in een bepaald onderwerp nieuwe berichten zijn die ik nog niet gelezen heb, maar welke weet ik niet. En bij bepaalde topics waar heel veel berichten in staan is dat best wel lastig.

02-09-2013 12:16

Hier heb ik nog geen tijd voor gehad, ik zal er binnenkort eens nakijken. Als ik het ga bouwen dan zal ik het hier laten weten :)

02-09-2013 15:05

oke, super! Dan weet ik in ieder geval dat het niet vergeten is ;)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.