Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Reactie terug geven

21-06-2025 20:12

Probeer 2 serie toe toevoegen maar worden afgewezen dat ze nog in productie zijn, ze worden over 14 dagen uitgezonden op crunchyroll.

Zou makkelijk zijn dat je dit kan terugkoppelen als iets wordt afgewezen, wat de laaste tijd wel vaak is. Meestal moet ik nu wachten totdat een serie de eerste aflevering heeft uitgezonden voordat ik hem eindelijk kan toevoegen.

Blijf raar vinden jullie zelf wel serie ver in toekomst kunne toevoegen die ook nog in productie zijn.

22-06-2025 09:15

https://www.mijnserie.nl/nieuws/algemeen/15787-nieuwe-series-toevoegen-via-tmdb-of-trakt-wijzigen-enof-aanpassen-hoe-doe-je-dat/

23-06-2025 10:04

madjack_kramer - 21-06-2025 20:12
Probeer 2 serie toe toevoegen maar worden afgewezen dat ze nog in productie zijn, ze worden over 14 dagen uitgezonden op crunchyroll.

Zou makkelijk zijn dat je dit kan terugkoppelen als iets wordt afgewezen, wat de laaste tijd wel vaak is. Meestal moet ik nu wachten totdat een serie de eerste aflevering heeft uitgezonden voordat ik hem eindelijk kan toevoegen.

Blijf raar vinden jullie zelf wel serie ver in toekomst kunne toevoegen die ook nog in productie zijn.

Als ze over twee weken worden uitgezonden zouden er uitzenddatums bij moeten staan, als deze er niet in staan moet de moderator er van uit gaan dat er nog geen datums zijn en dat de serie/programma nog steeds in productie is en dan wordt het afgekeurd.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.