Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Datum melden bij gezien

05-02-2025 10:56

Bij het toevoegen van een serie aan mijn lijst moet ik nu ook melden wanneer ik deze heb gezien. Wat is de reden dat deze functionaliteit erbij is gekomen? Sommige series heb ik een hele tijd geleden gezien en weet ik echt niet meer wanneer dat was. Is het mogelijk dat er een functie komt om deze stap over te slaan? De datum wanneer ik iets gezien heb boeit mij namelijk niet zoveel.

05-02-2025 12:25

Een serie toevoegen aan een lijst dan vragen wij niet wanneer je hem hebt gezien. Wel als je een serie toevoegt aan je profiel. Dit is altijd al zo geweest. Je kan er zelf voor kiezen vandaag, releasedatum of zelf een datum kiezen. Je kan dus kiezen voor releasedatum wat niet heel veel meer werk is.

07-02-2025 09:38

Ah ok, helder. Bedankt voor de terugkoppeling. Het is ook een hele tijd geleden geweest dat ik een serie die ik al gezien had toe heb gevoegd aan mijn profiel.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.