Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

CB Strike / volgorde?

17-05-2023 12:18

Ik ben fervent liefhebber van de CB Strike serie. HBO heeft (alleen), wat zij noemen, seizoen 3. Bij Mijn Serie is dat seizoen 5. Seizoenen 1-2-3 en 5 heb ik gezien. Enig idee hoe het zit met wat Mijn Serie seizoen 4 noemt? Die afleveringen ken ik (nog) niet.
Vast bedankt! Hoop dat ik hier geen onzin heb neergezet

17-05-2023 15:34

ewgbeijer - 17-05-2023 12:18
Ik ben fervent liefhebber van de CB Strike serie. HBO heeft (alleen), wat zij noemen, seizoen 3. Bij Mijn Serie is dat seizoen 5. Seizoenen 1-2-3 en 5 heb ik gezien. Enig idee hoe het zit met wat Mijn Serie seizoen 4 noemt? Die afleveringen ken ik (nog) niet.
Vast bedankt! Hoop dat ik hier geen onzin heb neergezet

De serie is oorspronkelijk van BBC one en wij houden de datums aan van de originele zender of het netwerk. En de afleveringen waren allemaal te zien op HBO max, maar nu is alleen het vijfde seizoen (volgens Max) het derde seizoen te zien. Waar het vierde seizoen nu te zien is weet ik helaas niet.

03-06-2023 01:36

Ben ook een fan en verbaasde me dat plots bij HBO serie 3 te zien is, maar 2 heb ik kennelijk gemist? Erg jammer.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.