Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie is verwijderd: geen volgers

09-12-2022 11:41

Ik heb de laatste keren een aantal keer een melding gehad dat een serie is verwijderd, met als reden geen volgers. Ik vind dit echt jammer, want ik heb bij die series wel aangevinkt welke afleveringen ik gezien heb. Soms komt zo'n serie weer een keer terug op tv en dan wil ik weer zien welke afleveringen ik al gezien heb. Kan hier iets aan gedaan worden, bijvoorbeeld geen series meer verwijderen waar iemand afleveringen van heeft afgevinkt?

09-12-2022 13:09

Er worden alleen series verwijderd die geen volgers hebben. Dit houdt in, dat niemand afleveringen heeft gezien, niemand ze als favoriet heeft gezet en geen nieuwsberichten of recensies er van zijn. Dus dat jij aangeeft dat je kijktijd had bij die series, klopt niet.

11-12-2022 17:59

Oké, het gaat inderdaad om series die ik niet vaak gekeken heb. Waarschijnlijk ben ik dan vergeten de afleveringen af te vinken of waren het series die ik eventueel een keer wilde proberen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.