Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nieuwe serie toevoegen niet helemaal gelukt

22-09-2022 19:59

Ik heb geprobeerd om de serie "Cracking the Code" aan de database toe te voegen.
Hoewel ik het jaartal van uitzending (2022) goed had gezet, zag ik in het volgende scherm toch 1970 staan.
Ik had de omschrijving en de NL vertaling al ingevuld, maar wilde een scherm terug om dit jaartal te checken. En vervolgens werd ik er helaas uitgegooid. Opnieuw beginen ging niet meer, waarschijnlijk omdat hij al incompleet was opgeslagen,
Ik ben dus bang dat deze serie niet goed bij de moderators is aangekomen. Als dat zo is, wijs hem dan maar af, dan doe ik het wel opnieuw.

Maar ik ben wel benieuwd waarom dat jaartal op 1970 komt te staan terwijl de serie bij TMDB én door mijn handmatige invoer op 2022 was gezet.

22-09-2022 21:16

Bedankt voor het snelle oppakken. Ik heb de serie opnieuw aangeboden. Volgens mij is hij nu wel goed.
Alle info die ik op TMDB heb gezet (daar bestond hij ook nog niet) zag ik terug.

23-09-2022 00:13

Quote
BlackBiker - 22-09-2022 21:16
Bedankt voor het snelle oppakken. Ik heb de serie opnieuw aangeboden. Volgens mij is hij nu wel goed.
Alle info die ik op TMDB heb gezet (daar bestond hij ook nog niet) zag ik terug.


Ik heb het programma goedgekeurd. Bedankt voor het doorgeven.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.